شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 68572
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم

خانه موزه شهید در مناطق مختلف شهر قم ایجاد می شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و نهادهای متولی فرهنگ ایثار و شهادت، در هرمنطقه ای از شهر قم به نام شهدای شاخص، خانه موزه شهید ایجاد می‌شود و به عنوان قرارگاه فعالیت های فرهنگی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
خانه موزه شهید در مناطق مختلف شهر قم ایجاد می شود
خانه موزه شهید در مناطق مختلف شهر قم ایجاد می شود
به گزارش قم نیوز مجید رفیعی با اشاره به برپایی خانه موزه شهید، بیان کرد: امروز برای انجام هر کار فرهنگی باید از ابزارهای نوین بهره مند شد و به همین منظور سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تلاش می کند، با ایجاد خانه موزه های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در فضایی دلنشین و مورد علاقه نسل جوان، به جامعه منتقل کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: ایجاد جذابیت در فعالیت‌های فرهنگی یکی از مهمترین عوامل موفقیت آن است و در همین رابطه سازمان تلاش می کند، برای انتقال پیام های خود در موضوع‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، به دنبال نوآوری باشد.

رفیعی ادامه داد: در شرایط کنونی فضای مجازی و بازی های رایانه ای بستر مناسبی برای انتقال مفاهیم ارزشی به نسل جوان هستند و در همین رابطه تلاش می کنیم با ایجاد سرگرمی های جذاب، زمینه آشنایی نوجوانان و جوانان با عناصر هویت بخش فرهنگ ایرانی اسلامی بیش از پیش فراهم شود.

وی همچنین به فعالیت های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برای فرهنگ‌‍سازی در موضوع ترافیک شهری اشاره کرد و گفت: در این رابطه تفاهم‌نامه‌ای با پلیس راهور استان به امضا رسیده است که بر مبنای آن از ظرفیت مدارس و مساجد برای آموزش شهروندان در حوزه ترافیک و حمل و نقل، استفاده شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در ادامه به موقعیت ممتاز قم در موضوع گردشگری پرداخت و افزود: شهرداری قم آمادگی دارد شرایط را برای حضور پرشور زائران و گردشگران در شهر قم فراهم کند و در این رابطه زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی مورد نیاز در حال توسعه است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchimn-.23n6qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما