شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 68585
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم گفت:

رزمی کاران قم ۲ مدال مسابقات کیک بوکسینگ بانوان را کسب کردند

قم نيوز : رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: رزمی کاران قم ۲ مدال مسابقات کیک بوکسینگ بانوان را کسب کردند.
رزمی کاران قم ۲ مدال مسابقات کیک بوکسینگ بانوان را کسب کردند
رزمی کاران قم ۲ مدال مسابقات کیک بوکسینگ بانوان را کسب کردند
به گزارش قم نیوز علی یزدی اظهار داشت: مسابقات کشوری فول کیک بوکسینگ بانوان روز جمعه در تهران به پایان رسید و سهم تیم اعزامی بانوان قم به این رقابت‌ها کسب دو مدال بود.

وی افزود: مرضیه نصراللهی در این مسابقات برای تیم کیک بوکسینگ استان قم طلا گرفت و سمانه یوسف زاده در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره را از آن خود کرد و هدایت تیم اعزامی قم در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور بر عهده پروانه سیدپور بود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: همچنین مسابقات کشوری کیک بوکسینگ فول کنتاکت بانوان نیز با درخشش دختران رزمی کار قمی همراه بود به طوری که در رده سنی نونهالان مهسا موسوی از قم طلا گرفت و در رده بزرگسالان فرحناز طاطار مدال نقره وزن ۶۰ کیلوگرم بزرگسالان و جمیله حسینی مدال برنز وزن ۵۴ کیلوی بزرگسالان را به دست آوردند.

یزدی بیان داشت: پس از برگزاری هفته دوم از دوره اول لیگ انفرادی هیئت ورزش‌های رزمی، برگزاری هفته سوم این مسابقات در دستور کار قرار گرفته است و برگزاری این مسابقات به صورت منظم به منظور قرار گرفتن رزمی کاران قمی در فضای رقابتی و کسب تجربه مبارزه برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد: هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در رشته‌ها و سبک‌های رزمی متعدد فعالیت می‌کند و با توجه به استقبال بالای جوانان قمی از رشته‌های رزمی، برنامه‌های ویژه مسابقاتی برای این قشر از علاقمندان، کمک بزرگی به مدال آوری ورزشکاران قم در میادین کشوری خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbssb0.rhbwwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما