شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 68597
منبع : خبرگزاری تسنیم

۲۷۰ کیلوگرم موادمخدر در قم کشف شد

قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در قم خبر داد.
۲۷۰ کیلوگرم موادمخدر در قم کشف شد
۲۷۰ کیلوگرم موادمخدر در قم کشف شد
به گزارش قم نیوز سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر توقف یک دستگاه خودرو خاور حامل مواد مخدر در جاده قدیم "قم – تهران"، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گفته وی خودرو حامل 124 حلب خیارشور بوده که پس از بررسی، 35 بسته مواد مخدر حشیش به وزن 211 کیلوگرم حشیش کشف و راننده دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در عملیاتی دیگر نیز از یک دستگاه خودرو پژو 405 ، حدود 29کیلوگرم حشیش کشف و قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم قصد داشت در پوشش خانواده این محموله را از یک استان جنوبی و با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند که خودرو شناسایی و نامبرده دستگیر شد.

سرهنگ درویشی افزود: همچنین در عملیاتی دیگر با دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر از خودرو ال 90 وی، بیش از 10کیلوگرم حشیش در قالب 10 بسته و حدود 20 کیلوگرم تریاک در قالب 2 بسته کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefn8p.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما