يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 6861

در جدال با رقبای آسیایی مدعی قهرمانی هستیم

قم نيوز : قم نیوز: مربی قمی تیم ملی کاراته گفت: مطمئنم برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در ازبکستان هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توانیم در جدال با رقبای آسیایی خود تیمی مقتدر و مدعی قهرمانی باشیم.
در جدال با رقبای آسیایی مدعی قهرمانی هستیم
به گزارش قم نیوز، غلامرضا دباغیان در حاشیه تمرینات و برنامه‌های آماده سازی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در شهر مقدس قم، اظهار کرد: تخصصی شدن تمرینات ملی پوشان اوزان مختلف این فرصت را ایجاد کرده است که به خوبی نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کرده و در تمرینات بر اساس آن کار خود را انجام دهیم.

وی که به عنوان یکی از مربیان تخصصی تیم ملی کاراته فعالیت می‌کند، ادامه داد: در مرحله چهارم اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان وظیفه نظارت بر نحوه تمرینات و چگونگی آماده سازی کاراته کاهای اوزان منهای ۵۵ و ۶۰ کیلوگرم را بر عهده دارم.

مربی قمی تیم ملی کاراته با تاکید بر اینکه تردیدی ندارم که کاراته‌کاهای این دو وزن در آسیا خواهند درخشید، اضافه کرد: مطمئنم برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در ازبکستان هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توانیم در جدال با رقبای آسیایی خود تیمی مقتدر و مدعی قهرمانی باشیم.

وی تاکید کرد: هدف اصلی از جدیت و اهتمام در تمرینات فعلی، علاوه بر تلاش برای کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی کاراته مردان آسیا این است که بعد از پیکارهای آسیایی، حضور موفقی در مسابقات جهانی فرانسه داشته باشیم.

دباغیان بیان داشت: در مسابقات جهانی، رقابتی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم برگزار نمی‌شود و موفقیت در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم مهم‌ترین برنامه و هدف ما در پیکارهای کاراته قهرمانی جهان که نیمه دوم سال جاری در فرانسه برگزار می‌شود، خواهد بود.

وی با بیان اینکه در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم دو کاراته کای قمی حضور دارند، تصریح کرد: با توجه به نفراتی که در این وزن فعالیت و تمرین می‌کنند، امید خیلی زیادی به موفقیت دارم و مطمئنم اگر شرایط آماده سازی به همین شکل ادامه یابد، قطعا کسب مدال‌های رنگارنگ از مسابقات جهانی میسر خواهد بود.

مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران با اشاره به شرایط کاراته کاهای ملی پوش حاضر در اوزان منهای ۵۵ و ۶۰ کیلوگرم عنوان داشت: هنوز هیچ کاراته کایی برای اعزام به مسابقات آسیایی و یا جهانی صد در صد انتخاب نشده‌اند و از میان نفراتی که در این اوزان فعالیت می‌کنند با توجه به نوع عملکرد در تمرینات و برنامه‌های آماده سازی، نفر مورد نظر برای مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را انتخاب خواهیم کرد.

تمرینات تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان با حضور ۱۷ کاراته کای ملی پوش در اوزان منهای ۵۵، ۶۰، ۶۷، ۷۶ و ۸۴ کیلوگرم هم اکنون به میزبانی هیئت کاراته استان قم در خانه کاراته این شهر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.eqea2bq4sla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما