سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 68712
منبع : خبرگزاری تسنیم

قطار پرسرعت تهران- قم-اصفهان از داخل حریم شهری قم عبور می‌کند

قم نيوز : رئیس شورای شهر قم گفت: مجموعه مدیران شهری قم اصرار بر عبور قطار پرسرعت تهران- قم- اصفهان از داخل شهر دارند و هرگونه تغییر احتمالی در این زمینه باید در اسرع وقت مشخص شود.
قطار پرسرعت تهران- قم-اصفهان از داخل حریم شهری قم عبور می‌کند
قطار پرسرعت تهران- قم-اصفهان از داخل حریم شهری قم عبور می‌کند
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم باید بین دستگاه‌های استانی برای عبور قطار پرسرعت تهران-قم- اصفهان از داخل شهر قم حاصل شود.

وی با اشاره به سالروز 12 شهریورماه اظهار داشت: این روز بزرگ به‌روز مبارزه با استعمار انگلیس نام‌گذاری شده که باید یاد و خاطره تمام شهیدان این عرصه به‌ویژه رئیس‌علی دلواری گرامی داشته شود.

رئیس شورای شهر قم با بیان لایحه اخذ مجوز دریافت مبلغ 464 میلیارد و 252 هزار ریال به‌صورت هبه بابت صدور پروانه تجدید بنا دریکی از پلاک‌های ثبتی افزود: اگر ارزش‌افزوده بر مبنای چهارچوب‌های قانونی اعمال شود باید از ابتدای سال محسوب شود اما درصورتی‌که مالک درخواست تعجیل در صدور پروانه داشته باشد می‌توان از این اختیار قانونی استفاده کرد.

جلالی با تأکید بر لایحه اخذ مجوز دریافت مبلغ 464 میلیارد و 252 هزار ریال به‌صورت هبه بابت صدور پروانه تجدید بنا دریکی از پلاک‌های ثبتی تصریح کرد: باید دریافت هرگونه هبه در محدوده شهری با نظر مثبت شورای شهر انجام‌شده و مسیر دیگری را طی نکند.

وی با اشاره به‌ضرورت تعامل بین ساختارهای عمرانی قم تصریح کرد: بخش مهمی از وظایف مدیریت شهری شهرداری قم رابطه تنگاتنگی با معاونت عمرانی استانداری داشته و بسیاری از حوزه‌های فعالیت بین این دو نهاد مشترک و در یک مسیر واحد قرار دارد.

رئیس شورای شهر قم با تأکید به مسئله قطار تهران- قم- اصفهان تأکید کرد: مجموعه مدیران شهری قم اصرار بر عبور این قطار پرسرعت از داخل شهر دارند و هرگونه تغییر احتمالی در این زمینه باید در اسرع وقت مشخص شود.

عضو شورای شهر قم نیز با بیان برخی از مهم‌ترین مشکلات جایگاه چهل اختران تصریح کرد: بی‌توجهی‌های 4 دهه گذشته در خیابان آذر و جایگاه چهل اختران سبب دل‌آزردگی شهروندان و توریست‌های مذهبی شده است.

حسن مالکی نژاد با اشاره به‌ضرورت ساماندهی جایگاه چهل اختران قم ابراز کرد: شهرداری و مسئولان عمرانی استان باید برنامه دقیقی برای ساماندهی جایگاه چهل اختران و محدوده این منطقه داشته باشند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdx509.yt0jf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما