سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 68731
منبع : خبرگزاری مهر
پیشنهادات خارجی برای فوتسالیست قمی؛

«اصغر حسن زاده» از شرق آسیا و اروپا پیشنهاد دارد

قم نيوز : علی اصغر حسن زاده کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال ایران برای انتخاب باشگاه جدیدش از تیم‌هایی از شرق آسیا، روسیه و غرب اروپا پیشنهاد دارد.
«اصغر حسن زاده» از شرق آسیا و اروپا پیشنهاد دارد
«اصغر حسن زاده» از شرق آسیا و اروپا پیشنهاد دارد
به گزارش قم نیوز علی اصغر حسن زاده بهترین بازیکن فوتسال آسیا و افتخار ورزش استان قم در فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران به عضویت هیچ تیمی در نیامده است و بدین ترتیب مشخص شده وی قصد دارد امسال در جایی غیر از ایران به فوتسال خود ادامه دهد.

حسن زاده که در سال‌های اخیر در باشگاه‌های مختلف داخلی توپ زده سابقه بازی در لیگ فوتسال روسیه را نیز دارد و بعید نیست بار دیگر به این کشور باز گردد اما وصول پیشنهادات جدیدی از کشورهای دیگر سبب شده این بازیکن خوشنام فوتسال ایران برای انتخاب تیم جدید خود صبر کند.

حسن زاده در گفتگو با رسانه‌ها از دریافت پیشنهاداتی از اروپا سخن گفته که این پیشنهادات اسپانیایی و ایتالیایی هستند و در صورت پذیرش این پیشنهادات تجربه متفاوتی در پیش خواهد داشت و به نظر می‌رسد تنها عاملی که ممکن است حاین فوتسالیست قمی را برای پیوستن به تیم‌های اروپایی با تردید روبرو کند شرایط مالی باشگاه‌های پیشنهاد دهنده اروپایی است.

علاوه بر این، ریخت و پاش چینی‌ها به فوتسال نیز وارد شده و باشگاه شن زن چین که قدرتمندترین باشگاه فوتسال در چین به شمار می‌رود و از وضعیت مالی بسیار خوبی نیز برخوردار است پیشنهاد مالی قابل تأملی را برای پیوستن علی اصغر حسن زاده به این تیم چینی ارائه کرده است.

پرونده بازگشت به روسیه نیز همچنان برای حسن زاده مفتوح است و پیشنهاد مالی مناسب روس‌ها نیز یکی از دلایلی است که حسن زاده هنوز روسیه را از بین گزینه‌های مد نظر خود خارج نکرده و اگر تصمیم بگیرد فوتسال خود را در روسیه دنبال کند برای دومین بار به لیگ این کشور خواهد پیوست.

قرار داشتن حسن زاده در سطح فنی بالا و یکنواخت و تهی از افت و روند سینوسی، سبب شده حسن زاده با وجود این که دیگر یک بازیکن جوان نیست اما همچنان تأثیرگذارترین چهره قهرمان فوتسال آسیا، بازیکن برتر قاره و دارای مشتریان متعدد باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezf8p.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما