چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 68785
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد

احتکار 2 هزار و 570 کارتن پوشک بچه در قم

قم نيوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهي انتظامي استان از شناسايي و کشف محل احتکار 16 دستگاه یخچال ساید بای ساید در یک منزل مسکونی و همچنین 2 هزار و 570 کارتن پوشک بچه خبر داد.
احتکار 2 هزار و 570 کارتن پوشک بچه در قم
احتکار 2 هزار و 570 کارتن پوشک بچه در قم
به گزارش قم نیوز احمد کرمی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی استان قم برابر اخبار واصله و با هماهنگی و همراهی بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی مبنی بر دپو و احتکار لوازم خانگی در یک منزل مسکونی، محل آن را شناسایی کردند.

وی گفت: در ادامه پس از دستور مقام قضائی و ورود مأموران به محل مذکور مشخص شد 16 دستگاه یخچال ساید بای ساید نگهداری می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان قم تاکید کرد: برابر نظریه کارشناسان تعزیرات حکومتی، بازرسان اصناف و ابلاغ اتحادیه لوازم خانگی عدم اعلام موجودی هر کالا به منزله احتکار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشف محل احتکار یک محموله پوشک بچه در قم گفت: همچنین مأموران پلیس آگاهی استان قم برابر اخبار واصله و با هماهنگی و همراهی بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی، محل احتکار 2 هزار و 570 کارتن انواع پوشک بچه با مارک های مختلف را در یک انبار شناسایی و کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم، گفت:کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 3 میلیارد ریال اعلام کردند.

کرمی افزود: سرانجام دو نفر در رابطه با این دو پرونده احتکار دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcdk509.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما