جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 68848
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیئت رئیسه مجلس:

توقعات از شهرداری پیرامون جشنواره تئاتر قم برآورده نشد/انقلاب‌زدایی در دستور کار دشمنان قرار گرفته است

قم نيوز : عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته به هنرمندان قول دادیم که شهرداری با فعالان تئاتر خیابانی همکاری کند و فعالیت‌ها و کمک‌هایی نیز در این زمینه صورت گرفت اما توقعات ما از شهرداری پیرامون جشنواره تئاتر قم برآورده نشد.
توقعات از شهرداری پیرامون جشنواره تئاتر قم برآورده نشد/انقلاب‌زدایی در دستور کار دشمنان قرار گرفته است
توقعات از شهرداری پیرامون جشنواره تئاتر قم برآورده نشد/انقلاب‌زدایی در دستور کار دشمنان قرار گرفته است
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر استانی و نخستین جشنواره خیابانی تئاتر استان قم ضمن گرامیداشت شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده شهید مدافع‌حرم لطفی نیاسر، اظهار کرد: شهدا عزیزانی هستند که امنیت کشور ما را حفظ کرده و اجازه ندادند که پای تروریست‌های داعش به داخل کشور باز شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از برگزارکنندگان بیستمین جشنواره استانی تئاتر قم افزود: ما در سال گذشته به هنرمندان قول دادیم که شهرداری با فعالان تئاتر خیابانی همکاری کند و فعالیت‌ها و کمک‌هایی نیز در این زمینه صورت گرفت اما توقعات ما از شهرداری پیرامون جشنواره تئاتر قم برآورده نشد.

وی با بیان اینکه استان قم می‌تواند پیشرفت زیادی در زمینه تئاتر و هنرهای نمایشی داشته باشد خاطرنشان کرد: تئاتر به عنوان یک هنر می‌تواند خدماتی را به مردم ارائه دهد و امروزه که مشکلات اجتماعی و اقتصادی در جامعه وجود دارد هنرمندان باید با هنر خود مشکلات مردم را برای مسئولان بازگو کنند و فرهنگ‌سازی صحیحی در زمینه تقبیح چهره متخلفان اقتصادی و مروجان اشرافی‌گری داشته باشند.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه امروز انقلاب‌زدایی در دستور کار دشمنان قرار گرفته است تصریح کرد: دشمنان با تمام توان خود می‌خواهند به نسل‌ جوان القاء کنند که نسل‌های اول و دوم انقلاب در حمایت از نظام جمهوری اسلامی اشتباه کردند و ما نباید بگذاریم که در این مسیر موفق شوند، چراکه جمهوری اسلامی برگرفته از اراده ملت و تصمیمی استوار و صحیح بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره روابط متقابل ایران و عراق گفت: ما بیشترین مرز را با کشور عراق داریم و ارتباط فرهنگی خوبی نیز با این کشور برقرار کرده‌ایم.

وی در پایان با انتقاد از برخی اقدامات دولت عنوان کرد:‌ وزارت صنعت بیشترین مجوزها را برای ورود ماشین‌های لوکس خارجی داده است که حاصل آن خارج شدن مبلغ زیادی از ارز کشور و همچنین به نمایش درآوردن اختلاف طبقاتی در کشور بوده است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcdjj09.yt0jo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما