جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : 68863
منبع : ایسنا
آیت الله حسینی خراسانی:

مشکلات اقتصادی نمی‌تواند مانع از رشد و تعالی ایران اسلامی شود

قم نيوز : عضو خبرگان رهبری گفت: مشکلات اقتصادی نمی تواند مانع از رشد و تعالی و پیشرفت ایران اسلامی شود. عضو خبرگان رهبری گفت: مشکلات اقتصادی نمی تواند مانع از رشد و تعالی و پیشرفت ایران اسلامی شود.
مشکلات اقتصادی نمی‌تواند مانع از رشد و تعالی ایران اسلامی شود
مشکلات اقتصادی نمی‌تواند مانع از رشد و تعالی ایران اسلامی شود
به گزارش قم نیوز آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی عنوان کرد: تمامی توطئه های استکبار بر علیه نظام ناکام خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری افزود: جهان استکباری همه همت خود را متمرکز کرده است تا دین و ارزش های دینی را بشکند اما موفقیتی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران پرتویی از نور الهی است و براساس کلام رهبر معظم انقلاب، دشمنان در دشمنی با این نظام ناکام خواهند ماند.

آیت الله حسینی خراسانی اظهار کرد: این نظام اسلامی همانند همیشه قدرتمند و مقتدر از هر خطری عبور می کند. مشکلات اقتصادی نمی تواند مانع از رشد و تعالی و پیشرفت شتابان ایران اسلامی شود.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: مدیران در بخش های مختلف کشور باید دست در دست یکدیگر بگذارند و توانمندی نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

وی گفت: در شرایطی به سر می بریم که همه باید به دنبال دست گیری از هم باشند و مچ گیری را کنار بگذارند و به فکر وحدت باشند.

عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: انقلاب ما از نهضت سیدالشهدا (ع) خط مشی گرفته است؛ مام حسین(ع) نور خداوند است و این نور الهی هرگز خاموش شدنی نیست.

وی بیان کرد: نهضت امام حسین (ع) همواره باید فروزان باقی بماند و این مساله ای است که ما در طول تاریخ شاهد آن بوده ایم.

آیت الله حسینی خراسانی خاطرنشان کرد: امروز خواست همه ملت ایران از مسئولان نظام این است که مانند 40 سال گذشته دست در دست یکدیگر بگذاریم و با وحدت توانمندی نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcaeani.49nai15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما