يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 68937
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن 97 كيلوگرم انجام مي‌شود

آماده‌سازي فرنگي‌كار قم براي اعزام به پيكارهاي جهاني 2018

قم نيوز : فرنگي‌كار ملي‌پوش استان قم براي حضور در پيكارهاي جهاني 2018 كشتي فرنگي به اردوي آماده‌سازي تيم ملي بزرگسالان دعوت شد.
آماده‌سازي فرنگي‌كار قم براي اعزام به پيكارهاي جهاني 2018
آماده‌سازي فرنگي‌كار قم براي اعزام به پيكارهاي جهاني 2018
به گزارش قم نیوز کشتی‌گیری که یکی از چهار نماینده ورزش استان قم در بزرگترین رویداد ورزشی سال جاری قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی بود، اکنون در اردوی تیم اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی جهان حضور دارد.

این کشتی‌گیر علی‌اکبر حیدری است که با درخشش در پیکارهای انتخابی تیم ملی توانست در وزن 97 کیلوگرم مجوز همراهی تیم ملی ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی را کسب کند اما برخلاف انتظار نتوانست در این رقابت‌ها مدالی کسب کند و با دست خالی به کشورمان بازگشت.

حیدری در بازی‌های آسیایی کار خود را با قرعه استراحت در مرحله نخست آغاز کرد و در مرحله دوم از سد رقیب اهل اندونزی گذشت اما دو باخت متوالی در مقابل کشتی‌گیران کره‌جنوبی و قزاقستان دست وی را از رسیدن به مدال کوتاه کرد تا از این تورنمنت مهم بدون مدال بازگردد.

اکنون که با حضور 26 کشتی‌گیر، اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حال برگزاری است، علی‌اکبر حیدری نیز در وزن 97 کیلوگرم یک بار دیگر به اردو دعوت شده تا بخت خود را برای رسیدن به دوبنده تیم اعزامی ایران به پیکارهای جهانی 2018 مورد آزمایش قرار بدهد.

این در شرایطی است که اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان از امروز در خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و حیدری برای جهانی شدن باید با دو رقیب دیگر خود در این وزن یعنی مهدی علیاری از تهران و امیرحسین حسینی از مازندران به رقابت بپردازد.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته از سوی فدراسیون کشتی، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان تا 29 شهریور ماه در خانه کشتی برگزار می‌شود و ملی‌پوشان در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم برای رویارویی با رقبای خود آماده می‌شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmoqe.2bq418laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما