سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 69012
منبع : ایسنا
رییس دانشگاه صنعتی قم خبرداد:

افزایش32درصدی فضای آموزشی دانشگاه صنعتی قم

قم نيوز : رییس دانشگاه صنعتی قم گفت: دانشکده برق و کامپیوتر در دانشگاه صنعتی قم تاسیس شد که با افتتاح آن، فضای آموزشی دانشگاه، 32درصد افزایش می‌یابد.
افزایش32درصدی فضای آموزشی دانشگاه صنعتی قم
افزایش32درصدی فضای آموزشی دانشگاه صنعتی قم
به گزارش قم نیوز دکتر جلال رضایی نور، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه صنعتی قم عنوان کرد: شهر قم به دلیل قرارگرفتن در مسیر مواصلاتی کشور دارای یک موقعیت خاص است، دانشگاه صنعتی قم نیز در نزدیکی شهرک صنعتی شکوهیه، شهرک صنعتی غدیر و منطقه آزاد سلفچگان قرار گرفته است و به همین دلیل وظیفه سنگینی برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه بر عهده دانشگاه صنعتی است.

رییس دانشگاه صنعتی قم بیان کرد: در مدت 50روز ریاست بنده بر دانشگاه، با تلاش شبانه روزی همکاران و حضور مستمر در دانشگاه، اقداماتی از جمله تاسیس دانشکده برق و کامپیوتر تاسیس شد و با افتتاح آن 32درصد فضای آموزشی دانشگاه ارتقا پیدا می‌کند که به بهبود فضای دانشگاهی کمک بسیاری می‌کند.

وی ادامه داد: ورزشگاه شهید شهریاری با فضای 450متر مربع تاسیس شد و امروز افتتاح می‌شود تا دانشجویان بتوانند از فضای ورزشی در داخل دانشگاه استفاده کنند، همچنین در این مدت کتابخانه شهید مشکوه السادات به منظور تامین فضای مناسب مطالعه دانشجویان تاسیس شد.

رضایی نور تصریح کرد: کارگاه کامپیوتر شماره 2 دانشگاه افتتاح شد و کارگاه شماره یک نیز تجهیز و بازسازی شد، همچنین زمین دانشگاه تسطیح شد و زمین چمن مصنوعی و ورزشگاه روباز تا یک ماه دیگر افتتاح می‌شود و وضعیت خوابگاه‌ها نیز بهتر از گذشته شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح توجیهی زمین کیلومتر 9دانشگاه در حال آماده سازی است و تا یکسال آینده، دیوار کشی و محوطه سازی آن مکان انجام می‌شود؛ همچنین مجمع خیرین دانشگاه ساز افتتاح شد و در یک نظام مالی منسجم می‌توانیم از ظرفیت خیرین استفاده کنیم.

رییس دانشگاه صنعتی قم اظهار کرد: همچنین اقداماتی برای تملک زمین فعلی دانشگاه انجام شد و درصدد هستیم تا سند زمین به نام دانشگاه صنعتی قم ثبت شود و خیرین بتوانند کمک‌های خود را ارائه دهند.

وی گفت: بنا است مرکز نوآوری دانشگاه که در استان نمونه است را توسعه دهیم تا پژوهشگران و محققان بتوانند از  این ظرفیت استفاده کنند؛ برای توسعه دانشگاه نیاز به کمک و همیاری نیروهای دانشگاه، نمایندگان استان در مجلس و مسئولین استانی داریم تا بتوانیم طرح توسعه دانشگاه صنعتی قم به عنوان یک طرح ملی  تخصیص بودجه بگیرد و این پیشرفت‌ها با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdchivn-.23nwzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما