چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : 69043
منبع : خبرگزاری فارس
با قرعه‌كشي ليگ برتر فوتبال صورت گرفت

صباي قم در گروه رقباي آسيايي / احتمال تغيير نام صبا

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم در مرحله گروهي فصل جديد ليگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور با تيم‌هاي مطرح و مدعي هم‌گروه شد.
صباي قم در گروه رقباي آسيايي / احتمال تغيير نام صبا
صباي قم در گروه رقباي آسيايي / احتمال تغيير نام صبا
به گزارش قم نیوز با پایان مهلت سازمان لیگ به تیم‌های حاضر در فصل 98 – 1397 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، با حضور مدیران این تیم‌ها در فدراسیون فوتبال، قرعه‌کشی این رقابت‌ها انجام شد و تیم‌ها رقبای خود در فصل جدید را شناختند.

بر این اساس تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های ایران در پنج گروه تقسیم بندی شدند و بازی‌های فصل جدید از مهر ماه به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت آغاز می‌شود تا تیم‌ها برای صعود به مرحله نهایی رقابت کنند.

امسال نماینده فوتبال استان قم در لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم صبای قم است که در گروه سوم مقدماتی جای گرفته، جایی که باشگاه‌های دارای سابقه در فوتبال آسیا یعنی سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان نیز حضور دارند و رقبای اصلی صبا برای صعود به مرحله نهایی محسوب می‌شوند.

نماینده فوتبال قم که به دلیل نامشخص بودن وضعیت باشگاه صبا احتمال تغییر نام آن نیز وجود دارد، در گروه سوم مرحهل مقدماتی فصل 98 – 1397 لیگ برتر نوجوانان ایران با تیم‌های سپاهان اصفهان، مقاومت تهران، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری سقز، طلایی‌پوشان خرم‌آباد و نماینده اراک رقابت می‌کند.

این در حالی است که در گروه نخست تیم‌های نساجی مازندران، پدیده مشهد، متین بابل، دانش فریدون‌کنار، استیل البرز آق‌قلا و پدیده ساری  رقابت می‌کنند و تیم‌های حاضر در گروه دوم تراکتورسازی تبریز، ماشین‌سازی تبریز، ملوان بندر انزلی، ملوان نوین انزلی، سپاهان گیلان، سرخپوشان ساری و پرسپولیس ساری هستند.

در گروه سوم صبای قم، سپاهان اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری سقز، طلایی‌پوشان خرم‌آباد، نماینده اراک و مقاومت تهران، در گروه چهارم تیم‌های صنعت‌نفت آبادان، فولاد خوزستان، شاهین شهرداری بوشهر، نفت اهواز، امید گناوه، پارس برازجان و آپادانا شوش و در گروه پنجم تیم‌های البدر بندر کنگ، مس کرمان، حافظ شیراز، فجرسپاسی شیراز، نوین‌فولاد یزد، گل‌گهر سیرجان و نوبند گستر میناب مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcbfgb0.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما