چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 69054
در وزن 65 كيلوگرم رقم خورد

درخشش فرنگي‌كار قم با طلاي بين‌المللي

قم نيوز : كشتي‌گير فرنگي‌كار استان قم با ايستادن روي سكوي نخست موفق به كسب مدال طلاي پيكارهاي بين‌المللي 2018 جام يادگار امام شد.
درخشش فرنگي‌كار قم با طلاي بين‌المللي
درخشش فرنگي‌كار قم با طلاي بين‌المللي
به گزارش قم نیوز در شرایطی که رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام یکی از جام‌های با سابقه و معتبر در تقویم اتحادیه جهانی کشتی به شمار می‌رود امسال چهارمین دوره این جام در رشته فرنگی به میزبانی ایران در شهر سیرجان به انجام رسید.

در این مسابقات کشتی‌گیران فرنگی‌کار مستعد و آینده‌دار کشورمان در ترکیب تیم‌های (الف) و (ب) و همچنین تیم ایران توسعه با فرنگی‌کاران کشورهای مطرح کشتی دنیا از ارمنستان، آذربایجان، اوکراین و ایتالیا به رقابت پرداختند و سرانجام تیم‌ (الف) ایران با اقتدار روی سکوی قهرمانی جای گرفت.

در حالی که این پیکارها به مدت دو روز با حضور کشتی‌گیران اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم به انجام رسید، از استان قم نیز یک چهره موفق به نام محمدامین جبالی‌فر در وزن 65 کیلوگرم ترکیب تیم ملی (ب) ایران برابر رقبا به روی تشک رفت و قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

این مسابقات به شکل تیم به تیم برگزار شد و سرانجام تیم‌های (الف) ایران و آذربایجان به دیدار نهایی راه یافتند، ضمن اینکه در دیدار فینال تیم کشورمان با نتیجه قاطع 10 بر صفر از سد حریف قدرتمند خود عبور کرد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را جشن گرفت.

در مسابقه رده‌بندی نیز تیم‌های ملی (ب) کشورمان و ایران توسعه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم (ب) با نتیجه 9 بر یک از سد حریف خود گذشت و رتبه سوم را کسب کرد، در شرایطی که محمدامین جبالی‌فر فرنگی‌کار آینده‌دار قم عضو تیم (ب) بود و با توجه به نتایج انفرادی، به واسطه شکست دادن تمامی حریفان حاضر در مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و پایانی، عنوان قهرمانی وزن 65 کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

در رده‌بندی نهایی وزن 65 کیلوگرم محمدامین جبالی‌فر فرنگی‌کار قمی عضو تیم ایران (ب) قهرمان شد، شاهین بداغی از تیم ایران (الف) به مقام نایب‌قهرمانی رسید، واسیل کیوسکی از اوکراین سوم شد و پارگو مانوکیان از کشور ارمنستان مقام چهارم را از آن خود کرد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdoz09.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما