کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: انسجام و وحدت مردم، دشمن را مجبور به عقب نشيني مي كند

خبرگزاری حوزه نیوز , 22 شهريور 1397 ساعت 20:30

استاندار قم با بيان اينكه انقلاب اسلامي برخاسته از مردم بوده و مردم در پيشبرد اهداف نظام نقش تعيين كننده دارند اظهار داشت: انسجام و وحدت مردم دشمن را مجبور به عقب نشيني مي كند.


به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: باید بگونه ای برنامه ریزی کنیم تا بلوغ و پختگی انقلاب به نحوی شایسته به جهانیان معرفی گردد.

استاندار قم با تأکید بر مردمی بودن بنای انقلاب اسلامی، اضافه کرد: ماهیت برنامه های سالگرد انقلاب اسلامی ایران نيز باید با اتکای به مردم بوده و نیروهای مردمی برگزار کننده آن باشند.

صادقی به نقش مسئولان استان در برنامه ریزی ها اشاره كرد و افزود: با الهام از فرهنگ عاشورایی و همدلی و پرهیز از جناح گرایی می توان اعتماد و امید را به مردم انتقال داد تا شاهد میل و رغبت روز افزون مردم به دستاورد های نظام جمهوری اسلامی باشیم.

وی با تأکید بر ایجاد رقابت هم افزا بین دستگاه های مختلف در برنامه های بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی، ادامه داد: برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که کاملا ملی و انقلابی است، می تواند امید کاذب دشمنان در ایجاد تفرقه و اختلاف در مسائل اجتماعی را نقش بر آب کند.

استاندار قم تشکیل کارگروه های سیزده گانه جهت هم افزایی در هر چه باشکوه برگزار نمودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال شناسایی نقاط ضعف و وارد کردن فشار از همان زاویه است، که با همدلی همگانی و حرکت همه گروه ها در چارچوب قانون، با انسجام و هم افزایی های لازم توطئه های دشمنان خنثی می شود.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری نمایشگاه دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره و بیان داشت: این نمایشگاه محل مناسبی برای  عرضه توانمندی ها و دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید همه دستگاه ها و بخش های استان در پر بار شدن محتوای آن اقدامات لازم را صورت دهند.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه نیز برخی روسای کارگروه های ذیل شورا و مدیران استان به بیان برنامه ها و پیشنهادات خود در زمینه برگزاری با شکوه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 69117

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69117/استاندار-قم-انسجام-وحدت-مردم-دشمن-مجبور-عقب-نشيني-مي-كند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir