شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 69162
منبع : خبرگزاری فارس
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور:

کمیسیون اقتصادی مجلس راه‌حلی برای حل مشکلات اقتصادی ارائه نداد

قم نيوز : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه مجلس در شرایط اقتصادی می‌توانست به مردم کمک کند اما به وظیفه خود عمل نکرد گفت: هیئت‌رئیسه مجلس نیز کمیسیون‌ اقتصادی را بسیج نکرد تا راه‌حلی برای مشکلات اقتصادی مردم طراحی کند.
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و تلاش دشمنان برای هدایت و نسبت این مشکلات ‌‌به روحانیت اظهار کرد: ‌‌دشمنان به دنبال القای افزایش ‌مشکلات ‌از سوی روحانیت به مردم هستند که در این خصوص، مبلغان باید هوشیار باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر مسئولان به تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری توجه می‌کردند ‌در این شرایط و وضعیت سخت قرار نمی‌گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه ‌امکان ورود مقام معظم رهبری به‌صورت گسترده در همه موضوعات اجرایی کشور اصلا ممکن نیست، خاطرنشان کرد: در هر وزارتخانه به‌صورت جداگانه صدها و هزاران موضوع مهم وجود دارد که مشکلات ایجادشده در همه آن‌ها موجب شده تا شرایط نابه‌سامانی در کشور ایجاد شود.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: اگر ایشان ورود پیدا کنند فریاد برخی از مسئولان بلند می‌شود که چرا به رأی مردم احترام گذاشته نمی‌شود.

وی تاکید کرد: امروز بیشترین توان و عزت جمهوری اسلامی در زمینهٔ نظامی بوده و دلیل آن در تبعیت و فرمانبری از مقام معظم رهبری است.

ذوالنور یادآور شد: رهبرانقلاب از سال 74 نسبت به ‌مسئله اقتصاد غیرنفتی تأکید‌ کردند اما هیچ‌کدام از دولت‌ها به این مسئله اهمیت ندادند و این درحالی‌‌ است که تنها راه‌حل اقتصاد کشور جدایی از اقتصاد نفتی است.

وی افزود: علت مشکلات و نوسانات قیمت ارز در کشور، توزیع ارز در بین تنها‌ چند صرافی بود که ‌زمینه فساد و افزایش قیمت ارز را فراهم  کرد.‌

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مجلس در شرایط اقتصادی می‌توانست به مردم کمک کند اما به وظیفه خود عمل نکرد و مشکلات اصلی مردم در مجلس مطرح نشد و هیئت‌رئیسه مجلس نیز کمیسیون‌های اقتصادی را بسیج نکرد تا راه‌حلی برای مشکلات اقتصادی مردم طراحی کند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcdxf09.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما