کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در لیگ دسته اول فوتبال امید کشور رخ داد؛

شکست سنگین تیم فوتبال امید صبای قم برابر سپاهان اصفهان

خبرگزاری مهر , 25 شهريور 1397 ساعت 10:17

تیم فوتبال امید صبای قم در آغاز راه خود در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید کشور شکستی سنگین برابر سپاهان متحمل شد.


به گزارش قم نیوز فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور آغاز شد و تیم فوتبال صبای قم در نقطه آغازین راه خود در این رقابت‌ها در خانه برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شکستی تلخ را پذیرفت.

تیم‌های فوتبال امید صبای قم و امید سپاهان شامگاه شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۶ بر صفر تیم سپاهان پایان یافت و تیم اصفهانی که شروع خوبی داشت و در ۲۰ دقیقه اول به ۲ گل رسیده بود، برتری خود را تا پایان بازی تثبیت کرد.

این شکست نشان داد وضعیت تیم امید صبا برای موفقیت در دسته اول وضعیت خوشایندی نیست و باید به انتظار ادامه مسابقات این تیم و روزهای آتی بود در حالی که همگروهی صبا با تیم‌های سرسخت، آینده این تیم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

تیم فوتبال امید صبای قم، فصل گذشته در لیگ برتر امیدهای کشور حضور داشت که با ارائه بازی‌های ناامید کننده در قعر جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر امید قرار گرفت و به دسته اول سقوط کرد تا امسال بار دیگر و پس از تجربه دومین سقوط از لیگ برتر امید به دسته اول به دنبال دومین بازگشت به این سطح باشد.

در همین حال به دلیل نابودی تیم بزرگسالان صبای قم، تیم امید صبا شرایط خاصی دارد و به صورت شخصی و بدون وابستگی به نام صبایی که زمانی لیگ برتری بود اداره می‌شود.


انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 69199

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69199/شکست-سنگین-تیم-فوتبال-امید-صبای-قم-برابر-سپاهان-اصفهان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir