کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت کشتی قم خبر داد؛

اعزام فرنگی کار قمی به مسابقات جهانی کشتی جوانان

خبرگزاری مهر , 25 شهريور 1397 ساعت 10:33

رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام فرنگی کار قمی به مسابقات جهانی کشتی جوانان در اسلواکی خبر داد.


به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار داشت: رقابت‌های کشتی جهانی رده سنی جوانان از روز سه‌شنبه در اسلواکی آغاز می‌شود و ورزش قم در بین نفرات اعزامی تیم ملی ایران به این رقابت‌ها یک نماینده دارد.

وی افزود: علیرضا نجاتی فرنگی کار  وزن ۶۰ کیلوگرم قمی در قالب تیم ملی جوانان روز شنبه راهی  اسلواکی محل برگزاری رقابت‌های جهانی شد و مسابقات او از سه‌شنبه ۲۷ شهریور آغاز می‌شود و وی برای تصاحب سکو روی تشک می‌رود.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: گرچه نجاتی هنوز یک کشتی گیر جوان است اما تجارب بین المللی قابل توجهی دارد به طوری که وی از سن نوجوانی همواره در تیم ملی کشتی فرنگی عضویت داشته و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در رده سنی نوجوانان را تجربه کرده است.

وزیری بیان داشت: علاوه بر حضور در مسابقات آسیایی و جهانی، علیرضا نجاتی در چند دوره مسابقه بین المللی حضور داشته و از نظر تجربی چیزی برای موفقیت در مسابقات جهانی جوانان کم ندارد و امیدواریم او بتواند با مدال به کشورمان باز گردد.

وی عنوان کرد: کشتی قم روزهای پرکاری را در پیش دارد و تیم کشتی فرنگی بزرگسالان قم با نام شهدای مدافع حرم نیز خود را برای حضور در فصل جدید لیگ کشتی فرنگی کشور آماده می‌کند و تمرینات این تیم در خانه کشتی ورزشگاه جواد الائمه قم برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 69200

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69200/اعزام-فرنگی-کار-قمی-مسابقات-جهانی-کشتی-جوانان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir