کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

منطقه دو شهر قم از نظر پاسخگویی به شهروندان جایگاه خوبی دارد

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 25 شهريور 1397 ساعت 15:43

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مطالبات شهروندی و به حق شهروندان از یک طرف و محدودیت‌های موجود از طرف دیگر لزوم مدیریت فعال و پاسخگو را دوچندان نموده است و منطقه دو از این نظر در جایگاه خوبی قرار دارد.


به گزارش قم نیوز منطقه دو قم امروز میزبان رئیس و نائب رئیس کمیسون حقوقی شورای اسلامی شهر قم بود که در جریان روند اجرای پروژه عمرانی و خدماتی و وضعیت بودجه و کنترل پروژه در سطح منطقه قرار گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم پس از استماع گزارش شهردار منطقه و واحدهای مختلف، بیان داشت: در شرایط فعلی، مطالبات شهروندی و به حق شهروندان از یک طرف و محدودیت‌های موجود از طرف دیگر لزوم مدیریت فعال و پاسخگو را دوچندان نموده است و منطقه دو از این نظر در جایگاه خوبی قرار دارد.

جلالی افزود: فلسفه فعالیتهای شهرداری خدمات رسانی به شهروندان است که اگر در این بین نظارت و پاسخگویی درست و به موقعی داشته باشیم، مجموع فعالیتها به رضایتمندی شهروندان منجر خواهد شد.

وی بیان داشت: نگاه شورای اسلامی شهر قم به منطقه 2 و 6 نگاه ویژه و خاصی است که باید از این فرصت استفاده شود که البته وضعیت این مناطق نسبت به سالهای قبل قابل مقایسه نیست و اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، فضای سبز و فرهنگی انجام گرفته است و وجود پلاکهای خرد، شکل گیری معابر کم عرض، معابر بن بست و تفکیک‌های غیر مجاز عمده مشکلات موجود به حساب می آیند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: البته کارها و فعالیتهای صورت گرفته قابل تحسین است و بسیاری از مشکلات در خصوص آسفالت، روشنایی‌ها و پروژه‌های تملکی به حداقل رسیده و شورای اسلامی شهر از پیشنهادات و انجام پروژه‌ها در منطقه دو حمایت می کند.

جلالی از شهردار منطقه دو و مسئولین منطقه خواست تا الویت‌بندی پروژه‌ها و احصاء نیازهای سال آینده منطقه را رصد نمایند تا بتوانند در بودجه نسبت به تخصیص اعتبار و برنامه‌ریزی‌های لازم اقدام نمایند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 69214

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69214/منطقه-دو-شهر-قم-نظر-پاسخگویی-شهروندان-جایگاه-خوبی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir