کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان برگزاری همایش اخلاق و رسانه تغییر کرد

خبرگزاری حوزه نیوز , 25 شهريور 1397 ساعت 18:30

زمان برگزاری همایش علمی پژوهشی "اخلاق و رسانه"که بنا بود در تاریخ هفتم و هشتم آذرسال جاری برگزار شود، تغییر کرد.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سلمان رضوانی رییس دبیرخانه همایش با اعلام این خبر گفت: شورای سیاست‌گذاری همایش به منظور ایجاد مهلت لازم برای پژوهشگران رسانه ای و ارزیابی دقیق مقالات، زمان برگزاری این همایش را به 21و22 آذر ماه تغییر داد.

رئیس دبیرخانه همایش اخلاق و رسانه با اشاره به استقبال گسترده اساتید و پژوهشگران و ارسال تعداد قابل توجهی از مقالات علمی پژوهشی به دبیرخانه این همایش بیان داشت: پیش بینی ما این است که همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی دانشگاهها و مراکز علمی پژوهشی، شاهد افزایش تعداد مقالات علمی در موضوعات همایش خواهیم بود.

وی افزود: برنامه افتتاحیه این همایش ملی 21 آذرماه در سالن مرکز همایش های سازمان صداوسیما در تهران و اختتامیه آن در تاریخ 22آذر سال جاری در قم برگزار می شود.

حجت الاسلام رضوانی ابراز داشت: ارائه مقالات برتر و نشست های تخصصی با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته حوزه و دانشگاه و مدیران سازمان صداوسیما از برنامه های این رویداد عملی به شمار می آید.

وی با دعوت از پژوهشگران حوزه دین و رسانه برای حضور علمی در این همایش علمی پژوهشی بیان داشت: علاقمندان برای حضور در این همایش می بایست چکیده های خود را تا هفتم مهرماه و اصل مقالات را تا تاریخ 30مهرماه به دبیر خانه همایش به نشانی scem@irc.ir ارسال نمایند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 69224

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69224/زمان-برگزاری-همایش-اخلاق-رسانه-تغییر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir