دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : 69264
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دوم نيم‌فصل رقم خورد

نخستين پيروزي صباي قم در فوتبال ايران

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم به نخستين پيروزي خود در مسابقات فصل جاري ليگ برتر رده سني جوانان فوتبال باشگاه‌هاي كشور دست يافت.
نخستين پيروزي صباي قم در فوتبال ايران
نخستين پيروزي صباي قم در فوتبال ايران
به گزارش قم نیوز تیمی که با هدایت یکی از چهره‌های شاخص سال‌های نه‌چندان دور فوتبال قم و یکی از مربیان برتر سال‌های اخیر لیگ‌های جوانان فوتبال کشور یعنی داوود عاصم‌آبادی در مسابقات فصل 98 – 1397 لیگ برتر ایران حضور یافته، موفق به کسب نخستین پیروزی خود شد.

عاصم‌آبادی که از تجربه سه حضور تیمش در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برخوردار است، سرانجام در سال سوم یعنی فصل 97 – 1396 این بازی‌ها به مقام قهرمانی و مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان ایران دست یافت.

تیم جوانان صبای قم به واسطه عملکرد بسیار خوب در بکارگیری استعدادهای این رشته و معرفی آنها به سطح اول فوتبال ایران، اردیبهشت ماه امسال مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد و در هفته دوم این بازی‌ها موفق به کسب نخستین پیروزی خود شد.

تیم فوتبال صبای قم با کادر فنی بومی و ترکیبی از چهره‌های شاخص فوتبال قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور یافته و بعد از شکست سه بر صفر در نخستین مسابقه خود مقابل یکی از مدعیان قهرمانی یعنی نفت اهواز، در هفته دوم برابر تیم شاهین شهرداری بوشهر به نخستین پیروزی این فصل رسید.

این در حالی است که امسال مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با رقابت تیم‌ها در یک گروه برگزار می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در فصلی که از نظر مسائل مالی با مشکلات فراوانی روبه‌رو است، گام به مصاف با حریفان لیگ برتری گذاشته است.

نماینده فوتبال قم که در ترکیب خود تنها چند تن از فوتبالیست‌های فصل قبل را در اختیار دارد و به دلیل وضعیت سنی تغییراتی زیادی را در ترکیب خود داشته، در نخستین گام به نفت اهواز با حساب سه بر صفر باخت اما در هفته دوم در ورزشگاه شهید حیدریان با یک گل تیم شاهین شهرداری بوشهر را برد و طعم نخستین برد این فصل را چشید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtx93.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما