سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 69281
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد

کاهش دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد کاهش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کاهش دمای قم طی روزهای آتی
کاهش دمای قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه حداقل و حداکثر دمای قم 20 درجه و 41 درجه بود، ادامه داد : در این روز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم 18 درجه و 38 درجه بوده و آب و هوای استان صاف، در بعد از ظهر افزایش ابر و در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در این روز از بعد از ظهر افزایش ابر و در پاره ای نقاط رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در استان را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شمالی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 17 درجه و 36 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 20 درجه و 40 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 29 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته گرم ترین و سردترین نقطه استان به ترتیب منطقه جمکران با 40 درجه و منطقه کوه سفید با 20 درجه بوده است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcfy0dv.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما