کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در 3 رده سني رقم خورد

نمايش اقتدار ووشو قم با كسب 12 مدال

خبرگزاری فارس , 27 شهريور 1397 ساعت 9:43

ووشوكاران استان قم در چند رده سني با كسب 12 مدال اقتدار ووشو قم را در پيكارهاي سبك فن زي چوان قهرماني كشور به نمايش گذاشتند.


به گزارش قم نیوز هیأت ووشو قم که اسفند ماه سال 1396 با برگزاری مجمع انتخابات رئیس جدید خود را شناخته و یکی از چهره‌های موفق سال‌های اخیر مدیریت در هیات‌های ورزشی قم یعنی جواد محمدزاده را در راس خود دارد، بار دیگر در سطح ایران درخشید.

محمدزاده که با سابقه فعالیت و کار مدیریتی در رشته‌های متنوع رزمی نظیر کونگ‌فو و هیأت ورزش‌های رزمی، پیروز انتخابات اسفند ماه سال قبل در حضور اعضای مجمع بود، با کادری مجرب در صدد ایجاد تحول در یکی از هیات‌های ضعیف ورزش قم فعالیت می‌کند، هیأتی که در چهار سال فعالیت قبل خود فعالیت مثبتی نداشته است.

هیأتی که در چهار سال قبل به جای سرمایه‌گذاری در بخش‌های تالو و ساندا برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی و تلاش برای دست‌یابی به مجوز تیم ملی برای حضور در پیکارهای بین‌المللی، آسیایی، جهانی و بازی‌های آسیایی، بیشترین تمرکز خود را روی چند سبک گذاشته بود، اکنون در مسیر تحول گام برمی‌دارد.

جدیدترین نشانه تحول در این هیأت ورزشی، درخشش ووشوکاران قم در مسابقات سبک فن زی چوان قهرمانی کشور است، سبکی که رقابت‌های کشوری آن با حضور چهره‌های شاخص از استان‌های مختلف به میزبانی ساوه به انجام رسید و 12 مدال آن نصیب ووشوکاران قم شد.

این رقابت‌ها با حضور 250 ووشوکار به انجام رسید و در بخش ساندا و علی امیرآبادی در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم جوانان، رضا شاه‌محمدی در وزن منهای 75 کیلوگرم جوانان، امید حاجی‌لو در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم جوانان و محمدحسن رحیمی در وزن منهای 56 کیلوی جوانان به مدال طلا رسیدند.

همچنین تیم اعزامی قم در رده نوجوانان طلا گرفت و حسن خدایاری در وزن 35 کیلوگرم نوجوانان طلایی شد، ضمن اینکه در وزن 52 کیلوگرم جوانان حسین برمر به نقره بسنده کرد، علی نوبهاری در وزن 65 کیلوگرم بزرگسالان همین عنوان را به دست آورد و امید کتابی در وزن آزاد مدال نقره بر گردن آویخت.

در وزن 56 کیلوگرم جوانان مهدی اکبری‌مقدم به مدال برنز دست یافت و مهدی هنرجی دیگر ووشوکار قم در وزن 52 جوانان دیگر مدال برنز را برای تیم قم به ارمغان آورد، ضمن اینکه محمدحسین رحیمی در وزن 60 جوانان مدال برنز و محمدرضا صادق‌لو در وزن منهای 56 بزرگسالان به مدال برنز بسنده کردند.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 69282

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69282/نمايش-اقتدار-ووشو-قم-كسب-12-مدال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir