کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم :

استعفای مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم صحت ندارد

خبرگزاری مهر , 27 شهريور 1397 ساعت 11:36

شهردار قم با اظهار بی‌اطلاعی از استعفای مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، گفت: ایشان باید قوی‌تر از قبل به کارش ادامه دهد.


به گزارش قم نیوز روز گذشته در فضای مجازی اخباری مبنی بر استعفای مجید رفیعی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم منتشر شد که سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر می‌گوید این موضوع صحت ندارد.

در اخبار فضای مجازی اعلام شده بود که مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم به دلیل مشکلات مالی و نبود امکان برای تسویه حساب با هنرمندانی که با این سازمان همکاری کرده‌اند استعفا کرده است اما شهردار قم می‌گوید تنها همین پیام را دیده و اطلاع دیگری از این استعفا ندارد.

وی ادامه داد: مشکلاتی را در سازمان فرهنگی داریم که قرار است به صورت زیربنایی با این مشکلات برخورد شود اما مدیرعامل این سازمان هنوز در سمت خود هستند و قرار است با قوت ادامه دهد.

سقائیان‌نژاد افزود: ایشان خودشان هم در حال همکاری برای ایجاد تغییراتی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم است و در این مسیر از تجربیات ایشان هم استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات سازمان فرهنگی شهرداری قم را باید برطرف کرد و این مشکلات فقط مالی نیست، اضافه کرد: وقتی نام سازمانی را سازمان فرهنگی می‌گذاریم باید اهلیت افرادی که در این سازمان فعالیت می‌کنند هم در نظر گرفته شده و تخصص و روش این افراد فرهنگی باشد نه اینکه نیروهایی که از سازمان‌های دیگر مانده هستند به این سازمان بفرستیم و ناکارآمدی در مأموریت‌های سازمان ایجاد شود.

شهردار قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه دست به دست هم داده‌ایم تا حرکتی در راستای بهبود وضعیت سازمان فرهنگی تلاش کرده و در این مسیر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هم همکاری دارد.

نارضایتی از عملکرد کمیته فرهنگ شهروندی

وی با ابراز نارضایتی از فعالیت‌های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری قم ادامه داد: چند مدیریتی یکی از موانع انجام درست کارها بوده که می‌خواهیم اینها را تبدیل به یک مدیریت کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

سقائیان‌نژاد ابراز داشت: یک تغییراتی در هیأت مدیره ایجاد شده و قرار است از ظرفیت قائم مقام شهردار برای تقویت مدیریت در این سازمان استفاده می‌کنیم و البته در این زمینه نگاه اورژانسی داریم تا مشکلات قدری مرتفع شود.

وی با تأیید وجود فشارهایی از بیرون شهرداری برای اعمال تغییرات در هیأت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، گفت: معمولا هر تغییری با خود مقاومت هایی هم دارد اما درصدد هستیم در مدت دو ماه ظرفیت‌های جدیدی برای مدیریت بهتر سازمان ایجاد کنیم.

فرصت‌هایی که از دست می‌رود

شهردار قم اضافه کرد: ایامی که گذشت ایام تابستان بود و برای اقدامات فرهنگی داریم فرصت‌هایی را از دست داده‌ایم که نباید تکرار شود و کارآمدی سازمان فرهنگی باید تقویت شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم رضایت دارد یا خیر گفت: باید دید که آیا همه شرایط برای این فرد فراهم شده یا خیر؟

سقائیان‌نژاد، وی را یک عنصر فرهنگی و دلسوز دانست و تأکید کرد: نکته اینجاست که کار کردن در قم با دیگر شهرهایی مانند تهران و اصفهان متفاوت است. ایشان در تهران با یک مدیریت وسیع و بودجه مکفی کار کرده و باید می‌دانست کار کردن در قم اقتضائات خود را دارد. البته ایشان باید به کار خودش ادامه دهد و ما هم حمایت می‌کنیم.


انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 69287

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69287/استعفای-مدیرعامل-سازمان-فرهنگی-شهرداری-قم-صحت-ندارد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir