چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : 69316
منبع : خبرگزاری فارس
به عنوان مربي و ورزشكار انجام مي‌شود

اعزام 2 نماينده ورزش قم به المپيك جوانان جهان

قم نيوز : دو تن از چهره‌هاي شناخته شده رشته دووميداني به نمايندگي از ورزش استان قم راهي رقابت‌هاي المپيك 2018 جوانان جهان مي‌شوند.
اعزام 2 نماينده ورزش قم به المپيك جوانان جهان
اعزام 2 نماينده ورزش قم به المپيك جوانان جهان
به گزارش قم نیوز یکی از مهمترین میادین پیش‌روی ورزشکاران ملی‌پوش کشورمان در رده‌های سنی پایه تعدادی زیادی از رشته‌های ورزشی، بدون شک بازی‌های المپیک جوانان جهان است که مهر ماه امسال در قاره آمریکای جنوبی به انجام خواهد رسید.

این بازی‌ها را کشور آرژانتین در شهر بوینس آیرس میزبانی می‌کند و ورزشکارانی از چندین رشته ورزشی در رده سنی جوانان به نمایندگی از کشورمان راهی این رویداد مهم می‌شوند، در حالی که به نمایندگی از استان قم دو چهره شناخته شده رشته دوومیدانی اعزام خواهند شد.

ورزش قم در چندین رشته امکان تلاش برای گرفتن سهمیه حضور در بازی‌های المپیک جوانان جهان را داشت اما سرانجام در رشته دوومیدانی این موفقیت را با درخشش مهدی رضایی در رشته 100 متر کسب کرد و مربی متخصص و شاخص این رشته یعنی علی رضایی نیز دیگر سهمیه را برای ورزش قم به ارمغان آورد.

مهدی رضایی با عضویت در ترکیب تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران در پیکارهای 2018 قهرمانی آسیا و درخشش در رقابت با حریفان آسیایی خود سهمیه اعزام به المپیک را نصیب خود کرد تا همراه با علی رضایی رئیس هیأت دوومیدانی قم به عنوان مربی تیم ملی راهی این رویداد مهم شود.

انتخاب علی رضایی به عنوان مربی و سرپرست تیم ملی دوومیدانی با تشخیص مجید کیهانی رئیس فدراسیون این رشته انجام گرفت، در حالی که بازی‌های المپیک از چهاردهم مهر ماه آغاز می‌شود و ورزشکاران رشته دوومیدانی از روز نوزدهم مهر به مدت پنج روز با حریفان خود رقابت می‌کنند.

در شرایطی که از رشته دوومیدانی سه ورزشکار در این المپیک به میدان می‌روند و اعزام کاروان ایران به این رویداد مهم برون‌مرزی در دهه دوم مهر ماه انجام می‌شود، علی رضایی و مهدی رضایی نخستین نماینده‌های ورزش قم در المپیک جوانان جهان به شمار می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcepx8p.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما