کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرماندهی انتظامی قم:

پلیس قم امنیت کم نظیری را در تاسوعای حسینی رقم زد

خبرگزاری فارس , 28 شهريور 1397 ساعت 22:15

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: پلیس امروز امنیت بسیار کم نظیری را در حوزه برگزاری مراسمات عاشقان اباعبدالله (ع) و روز تاسوعا حسینی رقم زد.


به گزارش قم نیوز صیاد درویشی در حاشیه برگزاری عزاداری باشکوه مردم قم در روز تاسوعای حسینی، ضمن عرض تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: 5 هزار نیروی پلیس، پلیس یار محرم و پلیس افتخاری، امنیت انتظامی و ترافیکی پایتخت جهان تشیع را در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) بر عهده دارند.

وی افزود: در حوزه ترافیکی در تمامی مسیرهایی که عزاداران حسینی از مبداء به سمت حرم مطهر حرکت می کنند و مسیرهای بلعکس را کارکنان پلیس راهور استان برنامه های ترافیکی و روان سازی را پیاده می کنند.

درویشی ادامه داد: در حوزه انتظامی نیز در تمامی این مسیرها عوامل انتظامی حضور دارند و مشغول روان سازی و تسهیل در حرکت عزاداران هستند که خوشبختانه عزاداری امروز نیز در سطح قابل قبول و فضایی آرام در حال انجام است که انتظار همکاری خوب از همه عزاداران و مردم عزیز استان را تا پایان مراسمات داریم.

وی بیان کرد: کارکنان فرماندهی انتظامی استان در بحث انضباط بخشی در حوزه ترافیکی و نظم عمومی در سطح استان اقدامات خوبی را انجام دادند از جمله اینکه حلقه امنیتی مناسبی در سطح استان و مسجد مقدس جمکران ایجاد کردیم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ابراز کرد: هرچقدر به نقطه ثقل ماموریت در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نزدیک تر می شویم عوامل انتظامی محسوس و غیرمحسوس این حلقه را با اهمیت و اشرافیت خاصی دنبال می کنند تا شاهد موارد خاصی و برخلاف نظم عمومی در استان نباشیم .

درویشی عنوان کرد: رصدها و پایش های محورهای مواصلاتی استان حاکی از آن است که از استان های همجوار و سراسر کشور زائران و عزادارانی را در استان شاهد هستیم که برای بهره مندی از فیوضات این ایام سراسر غم و اندوه و حزن وارد استان قم شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات خدماتی پلیس قم در مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی، خاطرنشان کرد: در بخش های خدماتی نیز دوایر مشاوره فرماندهی انتظامی استان در حوالی حرم مطهر حضور دارند تا اگر در حوزه های راهنمایی، ارشاد و آسیب هایی برای مهمانان و زائران و کسانی که مشغول عزاداری در دسته جات هستند، مشکلی پیش آید کارشناسان این مرکز آماده خدمات رسانی به آنها است.

درویشی تصریح کرد: یک قرارگاه تاکتیکی، عملیاتی را در اطراف حرم مطهر با حضور سایر دستگاه های امدادی مثل اورژانس،شهرداری و هلال احمر که همسو با پلیس مشغول انجام وظیفه هستند را دایر کردیم که تمام ماموریت های فراسازمانی و مشارکتی این عزیزان به لحظه در حال پایش است که خوشبختانه پلیس امروز امنیت بسیار کم نظیری را در حوزه برگزاری مراسمات عاشقان اباعبدالله (ع) و روز تاسوعا حسینی رقم زد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 69318

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69318/پلیس-قم-امنیت-کم-نظیری-تاسوعای-حسینی-رقم-زد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir