کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدور 80 مجوز ایستگاه صلواتی در منطقه پنج

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 29 شهريور 1397 ساعت 3:27

شهردار منطقه پنج قم گفت: در این ایام 80 مجوز برای تشکیل ایستگاه‌های صلواتی صادر شده و 90 خیمه نیز در سطح منطقه نصب شده است.


به گزارش قم نیوز احمد ترکمن از استقرار ستاد اطلاع‌رسانی و خدمات رسانی شهرداری منطقه پنج روبروی درب شماره دو مسجد مقدس جمکران در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: در محدوده ستاد سرویس‌های بهداشتی سیار، ایستگاه شارژ تلفن همراه و... قرار گرفته تا نیازمندی‌های عزاداران برطرف شود.

وی اکران المان عاشورایی در مجاورت درب شماره پنج مسجد جمکران را مورد توجه قرار داد و افزود: در این ایام 80 مجوز برای تشکیل ایستگاه‌های صلواتی صادر شده و 90 خیمه نیز در سطح منطقه نصب شده است.

شهردار منطقه پنج قم با تاکید بر ‌پیش‌بینی تمهیدات لازم برای تامین نظافت معابر شهر و محدوده مسجد مقدس جمکران در روزهای تاسوعا و عاشورا تصریح کرد: 250 کارتن‌پلاست و 350 هزار عدد کیسه زباله در بین ایستگاه‌های صلواتی و محدوده معابر منطقه و مسجد مقدس جمکران برای حفظ نظافت شهر توزیع شده است.

وی اکران280 مترمربع بنر تبلیغات محرم در ایستگاه‌های صلواتی و 500 مترمربع تبلیغات محرم توسط شهرداری را مورد توجه قرار داد و افزود: مخازن آب شرب در محدوده مسیر بلوار پیامبر اعظم و مسجد مقدس جمکران برای استفاده عزاداران مستقر خواهد شد.

ترکمن به مازوت پاشی و تسطیح پارکسوارها اشاره کرد و گفت: بیش از 100 نفر از نیروهای خدماتی و ستادی شهرداری منطقه پنج در این ایام در حالت آماده‌باش برای خدمات رسانی به عزاداران حسینی و زائرین هستند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 69323

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69323/صدور-80-مجوز-ایستگاه-صلواتی-منطقه-پنج

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir