جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : 69361
منبع : خبرگزاری ايرنا

جلوه های نماز جمعه قم

قم نيوز : برگزاری مراسم عزاداری و حضور طلاب نیجریه ای در صفوف نماز جمعه، از جمله حاشیه ها و جلوه های برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم بود.
جلوه های نماز جمعه قم
جلوه های نماز جمعه قم
به گزارش قم نیوز نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم به امامت آیت الله علیرضا اعرافی و با حضور خیل عظیم مومنان نمازگزار و جمعی از علما و فضلای حوزه های علمیه و مسئولان اجرایی و انتظامی در مصلای این شهر برگزار شد. 

** امام جمعه موقت قم و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در خطبه های نماز جمعه با بیان این که عاشورا و دفاع مقدس همچنان در ایران اسلامی زنده است، خاطرنشان کرد: ملت غیور کشورمان همواره در برابر دشمنان می ایستند و طعم تلخ شکست را به آنها خواهند چشاند.

** پیش از اقامه نماز جمعه، مراسم عزای آل الله با نوای ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد و نمازگزاران جمعه در غم شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اشک ماتم ریخته و بر سر و سینه زدند. 

** همچنین به مناسبت هزارمین روز حصر شیخ زکزاکی، جمعی از طلاب و فضلای نیجریه ای جامعه المصطفی العالمیه در صفوف نماز جمعه حضور یافته بودند. 
ابراهیم یعقوب زکزاکی روحانی شیعه و رهبر جنبش اسلامی شیعیان نیجریه است که در روز 13 دسامبر 2015 بر اثر حمله ارتش نیجریه به منزل وی و حسینیه بقیه الله زخمی و توسط ارتش دستگیر و زندانی شد.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcezx8p.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما