شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 69376
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه پنج قم:

95 درصد معابر منطقه پنج روکش آسفالت شده است

قم نيوز : شهردار منطقه پنج قم با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر بیش از 95 درصد معابر منطقه پنج روکش آسفالت شده است، خاطرنشان کرد: معابری هم که اقدام نشده به دلیل پروژه‌های شرکت‌های خدمات‌رسان و حفار بوده است.
95 درصد معابر منطقه پنج روکش آسفالت شده است
95 درصد معابر منطقه پنج روکش آسفالت شده است
به گزارش قم نیوز احمد ترکمن با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر بیش از 95 درصد معابر منطقه پنج روکش آسفالت شده است، گفت: معابری هم که اقدام نشده به دلیل پروژه‌های شرکت‌های خدمات‌رسان و حفار بوده است.

شهردار منطقه پنج قم بیان داشت: یکی دیگر از مسائل مبتلابه منطقه نبود ساختمان مناسب برای شهرداری منطقه بود که به سرعت اقدام به ساخت ساختمان جدید شد و قریب به یکسال است که ساختمان جدید مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

ترکمن با تاکید بر اینکه منطقه پنج ظرفیت‌های عظیمی دارد؛ چراکه 5 کیلومتر از بلوار پیامبر اعظم(ص) در محدوده منطقه پنج است و همینطور بلوار خلیج فارس و... در منطقه قرار گرفته است، تصریح کرد: منطقه شهرقائم در گذشته در بن‌بست بود که با راه‌اندازی بلوار کبیری و اتصال آن به بلوار حضرت خدیجه(س) این مسیر باز شد و بخش عمده مشکلات منطقه رفع شد و برای کاهش بار ترافیکی منطقه نیز تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر(عج) در دستور کار قرار گرفت که با پیشرفت خوبی مواجه است.

وی بیان کرد: سال گذشته حدود 94 میلیارد تومان برای منطقه بودجه پیش‌بینی شده بود که 110 میلیارد تومان هزینه شد و امسال نیز حدود 110 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است و منطقه پنج امسال هیچ سهمی هم از منابع ملی و استانی ندارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaieni.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما