شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 69379
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ملت ایران با ترور و تحریم دست از آرمان‌های انقلاب نمی‌کشند

قم نيوز : شهرداری قم در پیامی با تسلیت حادثه تروریستی اهواز گفت: ملت ایران با ترور، تحریم، توطئه و هر اقدام سلطه‌طلبانه دیگری دست از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی نمی‌کشد.
ملت ایران با ترور و تحریم دست از آرمان‌های انقلاب نمی‌کشند
ملت ایران با ترور و تحریم دست از آرمان‌های انقلاب نمی‌کشند
به گزارش قم نیوز شهرداری قم با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، این عملیات تروریستی را محکوم کرد.

متن پیام شهرداری قم به این شرح است:
شهادت و زخمی‌شدن تعدادی از هموطنان در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز در سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس موجب تاثر و تالم شد.

دفاع مقدس اوج رشادت، جانبازی، دلاوری و مردانگی زن و مرد و کوچک و بزرگ را در ایامی که انقلاب اسلامی نوپا بود به جهانیان نشان داد و امروز دشمن تلاش دارد در سالروز این رخداد عظیم معنوی در تاریخ انقلاب اسلامی، ملتی که دفاع مقدس را تجربه کرده و با خون خود شجره انقلاب را آبیاری کرده‌ است، با ترور از پای درآورده و از آرمان‌های اصیل انقلاب دور کند.

ملت ما درس‌آموخته شور و شعور قیام حسینی و به انتظار تحقق حکومت مهدویست و هیچ‌گاه از ترور، کشتار، تحریم و توطئه نمی‌هراسد. ملتی که در قریب به 40 سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی، فراز و نشیب‌های گوناگونی را از جمله جنگ، تحریم، تهدید و ترور را پشت سر گذاشته، هیچ‌گاه دست از آرمان‌های اصیل اسلامی و انقلابی نمی‌کشد و همچنان استوار به انقلابی بودن و ماندن افتخار می‌کند.

شهرداری قم ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز و ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه و خانواده شهدا، این عملیات تروریستی را محکوم کرده و امیدوار است که هیچ‌گاه چنین حوادثی امنیت میهن اسلامی را خدشه‌دار نکند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdns09.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما