يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 69405
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت‌هاي انفرادي

تنيسور قم قهرمان ايران شد

قم نيوز : تنيسور استان قم بالاتر از ديگر رقباي خود موفق به كسب مقام نخست و عنوان قهرماني مسابقات رده‌هاي سني پايه تنيس پسران ايران شد.
تنيسور قم قهرمان ايران شد
تنيسور قم قهرمان ايران شد
به گزارش قم نیوز تیمی که متشکل از استعدادهای رده‌های سنی پایه تنیس قم راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شده بود، در نهایت با درخشش یکی از نفرات نخبه و مستعد خود به نام سهیل برخوردار موفق به خلق یک شگفتی دیگر برای ورزش قم در مسابقات کشور رشته تنیس شد.

رشته‌ای که تا یک دهه قبل در بین ورزش‌های فعال در استان قم تنها جنبه تفریحی داشت، چند سالی است که به شکلی بسیار خیره کننده قدم در مسیر پیشرفت گذاشته و در کنار عناوین متعدد از رقابت‌های داخلی، با کسب مقام‌های بین‌المللی، سهمیه‌ تیم‌های ملی و اعزام به بزرگترین رویداد ورزشی آسیا نام ورزش قم را بلند آوازه کرده است.

تنیس قم در کنار مقام‌های متعدد داخلی در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور، با درخشش مربیان و استعدادهای خود سهمیه تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف تنیس ایران در میادین برون‌مرزی را به دست آورده و امسال توانست به بزرگترین موفقیت خود یعنی کسب سهمیه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی توسط امیرحسین بادی نیز دست یابد.

این رشته ورزشی در رقابت‌ استعدادهای تنیس کشور نیز یک موفقیت دیگر برای ورزش قم رقم زده است، رقابت‌هایی که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس بین تنیسورهای مستعد رده‌های سنی 7 تا 12 سال به مدت یک هفته در مجموعه تنیس جهان‌شهر کرج به انجام رسید.

در مسابقات رده سنی 7 تا 9 سال پسران، سهیل برخوردار تنیسور آینده‌دار استان قم با کسب نتایج بسیار خوب مجوز حضور در دیدار نهایی را کسب کرد و برای رسیدن به مقام قهرمانی به مصاف کیارش صادقی رفت که با شکست وی به مقام قهرمانی دست یافت.

در این رده سنی مقام سوم به آرین چهرازی و رتبه چهارم به سوشیانس آذرحزین رسید، ضمن اینکه یکی دیگر از تنیسورهای خوش‌آتیه قم یعنی محمدعلی لکی در رده سنی زیر 12 سال موفق به کسب مقام سوم این دوره از پیکارهای تنیس قهرمانی کشور شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdko09.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما