يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 69412
استاندار قم:

حل مشکلات آموزش و پرورش نگاهی ملی و محوری می‌طلبد

قم نيوز : استاندار قم گفت:با توجه به رسالت سنگین آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده، حل مشکلات و دغدغه های آن نگاهی ملی و محوری می طلبد.
حل مشکلات آموزش و پرورش نگاهی ملی و محوری می‌طلبد
حل مشکلات آموزش و پرورش نگاهی ملی و محوری می‌طلبد
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی شامگاه شنبه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز عنوان کرد:این حادثه تروریستی یک حرکت ددمنشانه ای بود که تعدادی از هم وطنان ما را شهید و مجروح کرد.

استاندار قم در مورد جایگاه مهم آموزش و پرورش بیان کرد:آموزش و پرورش مسئول تربیت فرزندان است و با توجه به رسالت سنگین آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده، حل مشکلات و دغدغه های آن نگاهی ملی و محوری می طلبد تا شرایط بهتری برای آموزش و تربیت فراهم شود.

وی با اشاره به برخی از مشکلات در تولید لباس فرم مدارس در قم تصریح کرد:تولید لباس برای دانش آموزان گردش مالی 18 میلیارد تومانی در سطح استان قم دارد که ظرفیتی مهم در جهت حمایت از تولید داخلی است.

صادقی خاطرنشان کرد:در حوزه تولید لباس های فرم مدارس باید به آسیب شناسی مشکلات پرداخت تا بتوان کیفیت خدمات در ارائه تولیدات را بهبود بخشید همچنین لازم است مانع از ورود تولیدکنندگانی شد که به تعهدات خود در قبال تولید عمل نکرده اند.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور در جهت تامین پارچه ایرانی با مشکلاتی مواجه ایم که در این باره تولیدکنندگان باید پیش بینی های لازم برای تامین سفارشات را داشته باشند تا به موقع لباس ها را تحویل دهند.

استاندار قم گفت:تمرکز تولید لباس های فرم استفاده از تولیدات داخل و حمایت از تولید کننده است در این مسیر باید تولیدکنندگان از تجارب و تدابیر لازم در تهیه این لباس ها استفاده کنند.

وی در بخش دیگر پیرامون برگزاری کلاس های آموزشی در مساجد عنوان کرد:آموزش کودکان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز باید در مسیر کارشناسی و اخذ مجوز از آموزش و پرورش و دستگاههای ذی ربط صورت بگیرد تا در ساختاری تخصصی شاهد رشد فکری دانش آموزان باشیم.

صادقی بیان کرد:به کار گیری دبیران آقا در مدارس دخترانه با توجه به کمبود نیرو امری ضروری است و می توان با در نظر گرفتن ملاحظات و تعیین افراد ذی الصلاح در این امر موفق بود.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcb5ab0.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما