کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله نوری همدانی:

نظام اسلامی دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند متعال قطع خواهد کرد

خبرگزاری فارس , 1 مهر 1397 ساعت 13:32

یکی از مراجع تقلید ضمن تسلیت حادثه تروریستی اهواز گفت: بی شک خون پاک و مطهر این شهیدان شجره طیبه انقلاب اسلامی مارا که در این 40 سال با خون همین شهیدان آبیاری شد محکم تر و مقاوم تر خواهد کرد.


به گزارش قم نیوز آیت الله حسین نوری همدانی در پیامی شهادت تعدادی از هموطنان در حوادث تروریستی اهواز را تسلیت گفت.

در پیام این مرجع تقلید آمده است: حادثه تروریستی در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز بار دیگر چهره سیاه استکبار و نوکران آن را نمایان ساخت. بی شک خون پاک و مطهر این شهیدان شجره طیبه انقلاب اسلامی مارا که در این 40 سال با خون همین شهیدان آبیاری شد محکم تر و مقاوم تر خواهد کرد.

وی در ادامه این پیام با تاکید بر اینکه این حادثه بشارت ضعف و زبونی این افراد تروریست و اربابان آنها در راس آمریکا و صهیونیست و بعضی از حکام دست نشانده منطقه‌ای آنها بود خاطرنشان کرده است: اقتدار نیروهای مسلح و قدرت موشکی و دفاعی ما که به همت سپاه و ارتش صورت گرفت خواب آنها را آشفته کرد تا به جای که دست به این عمل کور زدند و مردم بی دفاع را به خاک و خون کشیدند. اما دشمن بداند این نظام و انقلاب به پشتوانه ملت شهید پرور و رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای و تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه محکم تر از قبل از آرمان های امام راحل و شهدا دفاع خواهد نمود و دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند متعال قطع خواهد کرد.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک شهادت این عزیزان را به همه ملت ایران و اهالی شهید پرور خوزستان که همیشه خصوصاً در دوران دفاع مقدس امتحان خود را با سرفرازی پس دادن و به خانواده های شهدا این حادثه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال محشور شدن این عزیزان با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران گرامش مسئلت می کنم.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 69416

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69416/نظام-اسلامی-دست-متجاوزی-عنایت-خداوند-متعال-قطع-خواهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir