کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم خبر داد:

راه‌اندازی مرکز نوآوری گردشگری در مرکز علمی کاربردی شهرداری قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 1 مهر 1397 ساعت 14:35

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم گفت: مرکز نوآوری گردشگری با محوریت مرکز علمی کاربردی شهرداری قم راه‌اندازی می شود.


به گزارش قم نیوز مصطفی ملایی با اشاره به توآوری در زمینه علم و دانش، اظهار کرد: با توجه به اینکه جهان در قرن بیست و یکم دو محور خلاقیت و نوآوری را در دستور کار توسعه قرار داده‌اند ما هم در کشور نیاز داریم با این دو ابزار بتوانیم کشور را به ایده‌آل مد نظر برسانیم.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با بیان اینکه در سال 2018 یونسکو تعریف سواد را هرآنچه که بتواند تغییر ایجاد کند دانسته است، گفت: در نظام آموزشی هر آنچه که بتواند در زندگی فرد نتیجه مثبت داشته باشد سواد است و به همین خاطر ما باید رویکرد نوآوری و ایده‌پروری را در دستور کار قرار دهیم.

ملایی تصریح کرد: باید ایده‌هایی را در راستای بهتر شدن زندگی مردم در برنامه قرار دهیم تا بتوانیم مشکلات مردم را رفع کنیم، به همین خاطر دانشگاه علمی و کاربردی نیاز دید وارد عرصه مراکز نوآوری کشور شود تا بتواند ایده‌های برای بهبود زندگی مردم متناسب با فرهنگ و شرایط بومی پرورش دهیم.

وی اضافه کرد: 60 مرکز نوآوری در کشور راه‌اندازی شده که نیازهای تخصصی را بر اساس پتانسیل‌های منطقه‌ای رفع می‌کنند که از آن جمله مرکز نوآوری گردشگری است که با توجه به پتانسیل خوبی که در قم وجود دارد تلاش کردیم این مرکز در قم مستقر شود تا از ایده‌های شهروندان قم در راستای ظرفیت‌سازی جذب گردشگر استفاده شده و این قابلیت توسعه یابد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 69422

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69422/راه-اندازی-مرکز-نوآوری-گردشگری-علمی-کاربردی-شهرداری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir