يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 69442
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

۱۵ آبان آخرین مهلت شرکت در جشنواره مهدویت

قم نيوز : دبیر اولین جشنواره ملی مهدویت ۱۵آبان را آخرین مهلت شرکت در جشنواره مهدویت عنوان کرد.
۱۵ آبان آخرین مهلت شرکت در جشنواره مهدویت
۱۵ آبان آخرین مهلت شرکت در جشنواره مهدویت
به گزارش قم نیوز علی حسینی گفت: جشنواره ملی مهدویت به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم و مشارکت بخش‎ها و مراکز حوزوی و دانشگاهی و فرهنگی مهدوی ملی و استانی برگزار می شود.

وی افزود: هدف این جشنواره توسعه، ترویج و تعمیق باور متعالی مهدویت در بین آحاد مختلف جامعه و همچنین حضور فعالانه در عرصه پاسخ به شبهات و فرهنگ سازی در این زمینه است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم اظهارکرد: این جشنواره شامل بخش های پژوهشی(ویژه همایش دکترین مهدویت)، ادبی، فرهنگی، هنری، رسانه، کتابخوانی و فضای مجازی است.

دبیر همایش ملی مهدویت بیان کرد: محورهای اصلی جشنواره ذیل دو کلان محور چالش‎های اعتقادی و فرهنگی مهدویت و چالش‎های اجتماعی، سیاسی مهدویت تنظیم شده است؛ محور چالش‎های اعتقادی و فرهنگی مباحثی چون غفلت از مبانی و آرمان ها، شک و تردید، افول دین و ارزش ها، یاس و ناامیدی، سطحی نگری، برداشت‎های انحرافی، تطبیق‎های ناروا، تعیین وقت ظهور و شتابخوانی(استعجال) مطرح شده است.

وی افزود: در بخش چالش‎های اجتماعی، سیاسی نیز محورهایی چون مسئولیت گریزی، فتنه‎ها، سختی‎ها و ناکامی‎ها، لغزش اندیشمندان و خواص، فاصله بین عالمان و مردم، افزایش اختلافات، مدعیان دروغین، مخالفت با فعالیت‌های سیاسی و تشکیل حکومت و افزایش دشمنی‎ها گنجانده شده است.

حسینی اظهارکرد: ۱۵ آبان ماه، آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره است که علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق سایت جشنوارهwww.mahdaviatfest.ir ، پیام رسان‎های سروش و ایتا با نشانی mahdaviatfest@ و دبیرخانه جشنواره ملی مهدویت به نشانی قم، صفاشهر کوچه جهاددانشگاهی پلاک ۳۲ صندوق پستی ۱۶۱-۳۷۱۸۵ ارسال کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewe8p.jh8oei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما