دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : 69445
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

دختران پينگ‌پنگ‌ باز قم در جمع برترين‌هاي ايران

قم نيوز : رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم از حضور دختران پينگ‌پنگ باز قم در جمع نفرات برتر رنكينگ ملي نوجوانان كشور خبر داد.
دختران پينگ‌پنگ‌ باز قم در جمع برترين‌هاي ايران
دختران پينگ‌پنگ‌ باز قم در جمع برترين‌هاي ايران
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: رنکینگ ملی رده سنی نوجوانان تنیس روی‌میز دختران کشور از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز در حالی اعلام شد که تعداد 60 پینگ‌پنگ باز از استان‌های مختلف کشور در این رتبه‌بندی قرار گرفتند.

وی با اشاره به قرار گرفتن نام سه دختر پینگ‌پنگ باز قم در جمع نفرات برتر رنکینگ ملی تنیس روی‌میز ایران، عنوان کرد: در این رتبه‌بندی ساره احمدی، زهرا رضاحاجی‌ بیدگلی و مهسا رشیدی سه نماینده هیأت‌ قم به ترتیب در رده‌های 13، 41 و 59 رنکینگ ملی محسوب می‌شوند.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: ساره احمدی که پیشرفت بسیار خوبی در این رشته داشته با 973 امتیاز در رده سیزدهم جای دارد، زهرا رضاحاجی بیدگلی با 706 امتیاز در مکان 40 ایستاده و مهسا رشیدی با کسب 582 امتیاز رتبه 59 را در اختیار گرفته است.

وی به برترین‌های این رنکینگ اشاره و بیان کرد: صبا سراجی پینگ‌پنگ باز استان مرکزی با کسب 1662 امتیاز صدرنشین این رده‌بندی است، فرناز اسکندری از هیأت‌ تنیس روی‌میز خوزستان با کسب 1331 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و الینا رحیمی از هیأت‌ آذربایجان غربی با 1233 امتیاز در مکان سوم جای گرفته است.

عموئیان در ادامه به درخشش پینگ‌پنگ باز قم در مسابقات طرح هوپس دختران ایران اشاره و بیان کرد: این مسابقات به میزبانی هیأت‌ تنیس روی‌میز استان گلستان و در شهر گرگان به انجام رسید که خوشبختانه با کسب مقام سومی زهرا رضا حاجی همراه بود.

وی با اشاره به نتایج دیگر نمایندگان قم در مسابقات تنیس روی‌میز هوپس دختران ایران، اظهار کرد: در مرحله حذفی این پیکارها سارا کراری با پیروزی برابر رقبای خود به جمع ۳۲ نفر برتر رسید ولی در مسابقه بعد مغلوب حریف خود از تهران شد، ضمن اینکه زهرا مصباحی و وانیا حبیب‌اللهی نیز با شکست مقابل حریفان خود از گردونه مسابقات کنار رفتند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdchmkn-.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما