دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 69471
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کشتی قم:

شکست کشتی گیران قم برابر تیم بیمه رازی قابل پیش بینی بود

قم نيوز : رئیس هیئت کشتی قم گفت: شکست کشتی گیران قم برابر تیم بیمه رازی در لیگ برتر کشتی فرنگی، قابل پیش بینی بود.
شکست کشتی گیران قم برابر تیم بیمه رازی قابل پیش بینی بود
شکست کشتی گیران قم برابر تیم بیمه رازی قابل پیش بینی بود
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار داشت: تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم روز یکشنبه در لیگ برتر کشتی فرنگی برابر تیم کشتی بیمه رازی اردبیل مغلوب شد اما این شکست دور از انتظار نبود و بهره مندی حریف از کشتی گیران مطرح کشور این تیم را در موقعیت ویژه‌ای قرار داده است.

وی افزود: تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم روز یکشنبه در دور برگشت لیگ برتر کشتی در قم در حالی برابر بیمه رازی اردبیل ۸ بر ۲ بازنده شد که در بازی رفت نیز همین نتیجه به دست آمده بود و مهدی ابراهیمی و رضا مردی کشتی گیران قمی بودند که در مسابقه برابر حریفان خود پیروز شدند.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: این شکست چیزی از ارزش‌های کشتی گیران جوان و بومی قم نمی‌کاهد زیرا سطح فنی تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم واضح و آشکار است و رقابت با حریفی قدرتمند چون بیمه رازی که مدعی قهرمانی است یک تجربه بزرگ برای کشتی گیران قمی بود.

وزیری بیان داشت: تیم کشتی شهدای مدافع حرم بدون حامی مالی در لیگ کشتی حاضر شده است گرچه تلاش‌هایی برای یافتن حامی مالی داشتیم اما شرایط مالی کار جذب اسپانسر را دشوارتر کرد با این حال از هیچ کوششی برای حضور کشتی گیران قمی در لیگ برتر فرو گذار نکردیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqt93.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما