کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارایه مشاوره حقوقی رایگان در نمایشگاه هفته دفاع مقدس

خبرگزاری حوزه نیوز , 2 مهر 1397 ساعت 19:30

در غرفه حقوقی و قضایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم ، به بازدیدکنندگان مشاوره حقوقی رایگان داده می شود.


به گزارش قم نیوز مرتضی حبیبی، مسئول این غرفه با اشاره به این که با همکاری دادگستری کل استان، سازمان بسیج حقوقدانان قم و ناحیه بسیج امام حسین(ع) این غرفه دایر شده است، ابراز داشت: مشاوره حقوقی رایگان در تمام شاخه های حقوقی و قضایی در ایام برگزاری نمایشگاه با حضور روزانه حداقل سه تن از کارشناسان و وکلای دادگستری در این غرفه ارایه می شود.

وی افزود: امیدواریم که در ایام برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با اجرای این برنامه ها تا حدودی زمینه ارتقای سواد حقوقی و قضایی مردم و خانواده های قمی را افزایش دهیم.

حبیبی که خود مسئول سامانه سجام استان قم (سامانه جامع اطلاعات مردمی ) وابسته به دستگاه قضایی است، گفت: از طریق این سامانه مردمی تلاش کرده ایم که شکایات و گلایه ها و مشاهدات مردم از مفاسد اقتصادی اعم از احتکار و گران فروشی یا کم فروشی به مراجع ذیصلاح قضایی اعلام شده و پیگیری های لازم قانونی به این واسطه صورت گیرد.

وی همچنین بیان داشت: بی شک با مشارکت فعال مردم بهتر می توان با مفاسد اقتصادی برخورد کرد و ثمره این همکاری و مشارکت نیز افزایش رضایتمندی توده های مردم از نظام اسلامی و دستگاه قضایی خواهد بود.


انتهای پیام / 137


کد مطلب: 69476

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69476/ارایه-مشاوره-حقوقی-رایگان-نمایشگاه-هفته-دفاع-مقدس

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir