دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 69476
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

ارایه مشاوره حقوقی رایگان در نمایشگاه هفته دفاع مقدس

قم نيوز : در غرفه حقوقی و قضایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم ، به بازدیدکنندگان مشاوره حقوقی رایگان داده می شود.
ارایه مشاوره حقوقی رایگان در نمایشگاه هفته دفاع مقدس
ارایه مشاوره حقوقی رایگان در نمایشگاه هفته دفاع مقدس
به گزارش قم نیوز مرتضی حبیبی، مسئول این غرفه با اشاره به این که با همکاری دادگستری کل استان، سازمان بسیج حقوقدانان قم و ناحیه بسیج امام حسین(ع) این غرفه دایر شده است، ابراز داشت: مشاوره حقوقی رایگان در تمام شاخه های حقوقی و قضایی در ایام برگزاری نمایشگاه با حضور روزانه حداقل سه تن از کارشناسان و وکلای دادگستری در این غرفه ارایه می شود.

وی افزود: امیدواریم که در ایام برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با اجرای این برنامه ها تا حدودی زمینه ارتقای سواد حقوقی و قضایی مردم و خانواده های قمی را افزایش دهیم.

حبیبی که خود مسئول سامانه سجام استان قم (سامانه جامع اطلاعات مردمی ) وابسته به دستگاه قضایی است، گفت: از طریق این سامانه مردمی تلاش کرده ایم که شکایات و گلایه ها و مشاهدات مردم از مفاسد اقتصادی اعم از احتکار و گران فروشی یا کم فروشی به مراجع ذیصلاح قضایی اعلام شده و پیگیری های لازم قانونی به این واسطه صورت گیرد.

وی همچنین بیان داشت: بی شک با مشارکت فعال مردم بهتر می توان با مفاسد اقتصادی برخورد کرد و ثمره این همکاری و مشارکت نیز افزایش رضایتمندی توده های مردم از نظام اسلامی و دستگاه قضایی خواهد بود.


انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb0ab0.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما