دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 69478
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه خواهران تاکید شد؛

ملت ایران در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد

قم نيوز : مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی اهواز تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران متحد و هم‌صدا در مقابل هر نیرویی که بخواهد به این آب و خاک تعرض نماید همچون صخره‌ای محکم و استوار خواهند ایستاد و در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد.
ملت ایران در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد
ملت ایران در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد
به گزارش قم نیوز متن پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در پی حملات تروریستی اهواز به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون  ﴿آل‌عمران: ١۶٩﴾

(هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.)

حمله تروریستی و اقدام وحشیانه جیره‌خواران و مزدوران استکبار جهانی در سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اهواز بار دیگر خباثت دشمنان ملت ایران را نشان داد.

دشمنان و تروریست‌هایی که به نام شریعت تیغ تیز بر چهره نورانی دین مبین اسلام می‌کشند و خوی وحشی‌گری خود را به نمایش می گذارند، باید بدانند که با این حرکت‌های ایذایی و ددمنشانه نخواهند توانست جو ناامنی را در این منطقه و کشور با صلابت جمهوری اسلامی ایران حاکم کنند.

دشمنان باید بدانند که ملت ایران متحد و هم‌صدا در مقابل هر نیرویی که بخواهد به این آب و خاک تعرض نماید همچون صخره‌ای محکم و استوار خواهند ایستاد و در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد؛ ملت ایران در برابر چنین جنایتهای کوردلانه ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت تر و مقتدرتر از پیش به مبارزه با ظلم ادامه خواهد داد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران این اقدام وحشیانه تروریستی را بشدت محکوم کرده و این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی)، خانواده معظم ‌شهدای این حادثه و مردم شهید پرور ایران تسلیت می‌گوید و با آرزوی غفران و مغفرت واسعه الهی، علو درجات را برای جان باختگان و شفای عاجل را برای مجروحان عزیز مسألت می‌نماید.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdjo09.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما