قم نيوز : همزمان با برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس غرفه آگاهسازی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بهزیستی استان قم به ارائه خدمات به همشهریان می پردازد.
برپایی غرفه آگاه‌سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس
برپایی غرفه آگاه‌سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس
به گزارش قم نیوز هادی کریمی اصل معاون پیشگیری بهزیستی استان قم با بیان این مطلب افزود: پیرو هماهنگی به عمل آمده با ستاد برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و با توجه به نیاز جامعه خصوصا خانواده ها و جوانان به آگاهسازی و خدمات مشاوره ای، اداره کل بهزیستی با همکاری سپاه علی ابن ابی طالب (ع) اقدام به برگزاری و استقرار غرفه خدمات اجتماعی شامل آگاهسازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی( طلاق ، اعتیاد ، خشونت های خانگی و...)  در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس نموده است که کارشناسان و مشاورین بهزیستی با حضور در این غرفه پاسخگوی سوالات مراجعین هستند و دو کارگاه آموزشی و پرسش و پاسخ هم در خصوص آسیب‌های اجتماعی در روزهای 5 و 6 مهرماه برگزار خواهد شد.

معاون پیشگیری بهزیستی استان قم افزود امروز آنچه جوانان و کانون خانواده ها را هدف قرار داده است جنگ نرم است  و جامعه ما از ناحیه معضلاتی، چون طلاق، فقر، اعتیاد، مشکلات خانوادگی و زناشویی، فضای مجازی ناسالم و... رنج می‌برد ، ایام عزای امام حسین (ع) و به خصوص دهه اول محرم، و تقارن آن با هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است که ضمن بیان تذکرات و هشدار‌های لازم نسبت به تبعات آسیب‌های اجتماعی، از همگرایی و مشارکت اجتماعی مردم در زمینه کمک به حل مشکلاتی نظیر فقر و اعتیاد و طلاق و... استفاده کنیم و با آگاهسازی گامی در جهت پیشگیری و راهنمائی جوانان برداریم .

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان نمایشگاه بزرگ یاد یاران تا روز ششم مهرماه از ساعت 18 الی 23 در حد فاصل مسجد مقدس جمکران و شهرک قدس در شهر مقدس قم پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdceve8p.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما