سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : 69489
منبع : خبرگزاری مهر
سرمربی تیم جوانان صبای قم :

کسب یک امتیاز در گرگان توسط تیم صبای قم با ۱۰ بازیکن ارزشمند بود

قم نيوز : سرمربی تیم جوانان صبای قم با بیان این که کسب یک امتیاز در گرگان با ۱۰ بازیکن ارزشمند بود گفت: صبا برای حضور در لیگ برتر جوانان تنگنای مالی دارد.
کسب یک امتیاز در گرگان توسط تیم صبای قم با ۱۰ بازیکن ارزشمند بود
کسب یک امتیاز در گرگان توسط تیم صبای قم با ۱۰ بازیکن ارزشمند بود
به گزارش قم نیوز داوود عاصم آبادی اظهار داشت: تیم فوتبال جوانان صبای قم تا این مرحله از لیگ برتر فوتبال جوانان کشور ۳ بازی برگزار کرده که حاصل تلاش این تیم یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست بوده و صبا از این ۳ بازی، ۴ امتیاز دارد.

وی افزود: سومین بازی تیم جوانان صبا روز یکشنبه در گرگان برگزار شد و تیم جوانان صبا در شرایطی که از اواسط نیمه نخست ۱۰ نفره شده بود به تساوی بدون گل رسید و این یک امتیاز در مسابقه‌ای که صبا در آن بیش از یک نیمه، یک بازیکن کمتر داشت ارزش زیادی دارد.

سرمربی تیم جوانان صبای قم گفت: صبا در بازی اول خود در اهواز ۳ بر صفر مغلوب تیم نفت این شهر شد و سپس در قم یک بر صفر برابر تیم شاهین شهرداری بوشهر به پیروزی رسید و تا پایان نیم فصل نخست لیگ برتر جوانان. ۸ بازی دیگر در پیش دارد.

عاصم آبادی بیان داشت: به عنوان تیم قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول امسال وارد لیگ برتر شده‌ایم اما در مضیقه قرار داریم و این مضیقه شامل مسائل مالی می‌شود که برای هر تیمی حیاتی است گرچه بازیکنان صبا سال گذشته با حداقل بودجه مالی در لیگ حضور یافتند و امسال نیز این شرایط وجود دارد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از بخش خصوصی حامی ورزش عنوان کرد: رایزنی برای حضور حامیان مالی و بخش خصوصی در عرصه ورزش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از سوی دیگر بخش خصوصی که به ورزش ورود پیدا می‌کند باید از مزایایی بهره مند شوند و در این خصوص غفلت صورت گرفته است.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcf1jdv.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما