سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 69493
منبع : خبرگزاری مهر
مربی تیم بیس بال قم خبر داد؛

آغاز کار نماینده قم در دور برگشت لیگ دسته اول بیس بال

قم نيوز : مربی تیم بیس بال قم از آغاز کار نماینده قم در دور برگشت لیگ دسته اول بیس بال از نیمه مهر ماه خبر داد.
آغاز کار نماینده قم در دور برگشت لیگ دسته اول بیس بال
آغاز کار نماینده قم در دور برگشت لیگ دسته اول بیس بال
به گزارش قم نیوز فرید فرهادی اظهار داشت: تیم بیس بال قم خود را آماده می‌کند تا در دور برگشت لیگ دسته اول بیس بال کشور که نیمه مهرماه برگزار می‌شود شرکت کند و به دنبال کسب نتایج بهتری نسبت به دور رفت است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجمن بیس بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی، دور برگشت لیگ دسته اول بیس بال از ۱۵ تا ۲۰ مهر در کرج برگزار می‌شود و تیم بیس بال قم با ترکیبی از بازیکنان بومی استان قم در این مسابقات حاضر می‌شود.

مربی تیم بیس بال استان قم گفت: دور رفت این مسابقات در تهران برگزار شد که تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم  یک پیروزی و ۳ شکست کسب کرد اما این نتایج بی شک در دور برگشت بهبود می‌یابد.

فرهادی بیان داشت:  تیم هیئت قم در دور رفت در بازی برابر خراسان رضوی ۲۵ بر ۴ به پیروزی قاطعی رسید اما،  ۱۰ بر ۱۱ برابر تیم کرمان و سپس ۱۱ بر ۱۲ برابر تیم نادری بوشهر بازنده شد و در آخرین بازی دور رفت ۱۶ بر ۷ برابر طیف تهران شکست خورد.

وی عنوان کرد: بیس بال یک رشته ورزشی ریشه دار در قم است و قم در تمام سال‌هایی که در ایران، لیگ یا مسابقات قهرمانی کشور برگزار شده در این رقابت‌ها تیم داشته و قدمت این رشته در قم از برخی رشته‌های دیگر بیشتر است و کمتر رشته‌ای در ورزش قم وجود دارد که تیم استان قم در مسابقات آن رشته بی وقفه حاضر بوده باشد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcaeyni.49noo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما