سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 69494
منبع : ایسنا
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان کرد:

کاهش چشمگیر انتقال بیماری‌ها از دام به انسان

قم نيوز : با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شاهد کاهش چشمگیر انتقال بیماری ها از دام به انسان هستیم اما نیاز است که اقدامات و برنامه ریزی ها همواره ادامه داشته باشد.
کاهش چشمگیر انتقال بیماری‌ها از دام به انسان
کاهش چشمگیر انتقال بیماری‌ها از دام به انسان
به گزارش قم نیوز سید محمدرضا هاشمی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان قم  گفت: استان قم در معرض تهدیدهایی از نظر مسائل بهداشتی است و باید همواره مراقبت‌ها در این زمینه انجام و دامپزشکی استان نیز اقدام به ارائه آموزش‌ها کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر لزوم فراهم کردن امنیت برای سرمایه گذاری در استان گفت: یکی از امنیت ها در زمینه مسائل غذایی است که اگر این امنیت همانند همیشه حفظ شود، شاهد سرمایه گذاری ها خواهیم بود.

هاشمی گفت: کمیته‌ای برای پیشگیری، آموزش و مقابله با بیماری‌های حیات وحش و دامی و انتقال بیماری از دام به انسان تشکیل و دستگاه ها وظایف خود را در این راستا به نحو مطلوب انجام دهند.

معاون استاندار قم گفت: امنیت و سلامت غذایی و بهداشتی امر مهمی است که خوشبختانه با عنایت خداوند و تلاش های صورت گرفته در تاسوعا و عاشورای حسینی شاهد عدم مشکل در این راستا بودیم.

هاشمی با تشکر از اورژانس 115 و هلال احمر استان قم گفت: این دو مجموعه و همچنین مجموعه بیمارستانی و درمانی استان قم در ایام تاسوعا و عاشورا با نهایت دقت و تلاش در خدمات رسانی به مردم تلاش کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی به اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در این ایام باید همواره از نظر مسائل بهداشتی و درمانی آماده باشیم، چرا که شاهد حضور زائران داخلی و خارجی در قم هستیم و باید با تمام توان در زمینه امنیت غذایی و بهداشتی کوشید.


معاون استاندار قم همچنین به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اشاره کرد و بر نظارت بهداشتی هر چه بیشتر بر مراکز آموزشی و سلف های غذا تاکید کرد.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcbaab0.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما