سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 69501
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم:

حادثه منجر به خسارت در ایام تاسوعا و عاشورا نداشتیم

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: هیچ حادثه منجر به خسارت و مجروحیت در ایام تاسوعا و عاشورا در هسته مرکزی با توجه به استقرار خودروهای آتش نشانی نداشتیم
حادثه منجر به خسارت در ایام تاسوعا و عاشورا نداشتیم
حادثه منجر به خسارت در ایام تاسوعا و عاشورا نداشتیم
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع در جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برنامه‌های شهرداری در ایام ماه محرم، اظهار کرد: ستادهای مختلفی در این ایام در مناطق مختلف شهر به خصوص اطراف حرم حضرت معصومه(س) تشکیل شدند و این ستادها نسبت به فضاسازی شهر و ارائه خدمات مختلف اقدام کردند.
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم ادامه داد: گرچه که محدودیت بودجه در شهرداری قم داشتیم اما فضاسازی مناسبی در ایام محرم انجام دادیم و اقدامات در خصوص استقرار خودروهای آتش نشانی، نظافت محیط و توزیع مخازن زباله در این ایام صورت گرفت، 250 ایستگاه صلواتی در ایام محرم در شهر قم برپا شد که به آن‌ها خدمات لازم ارائه شد.
سامع افزود: هیچ حادثه منجر به خسارت و مجروحیت در ایام تاسوعا و عاشورا در هسته مرکزی با توجه به استقرار خودروهای آتش نشانی نداشتیم، در سال جاری با توجه به اجرای پروژه پیاده رو سازی در خیابام ارم، مسیر جایگزین برای حرکت دسته‌های عزاداری در شهر قم مشخص شده است.
وی با اشاره به توزیع ظروف یک بار مصرف گیاهی در شهر قم، اظهار کرد: این ظروف را در ماه محرم بین هیأت‌های عزاداری توزیع کردیم و پاکسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) پس از تاسوعا و عاشورا در کمترین زمان صورت گرفت.
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم خاطرنشان کرد: مسابقه عکاسی از نگاه عزاداران حسینی در شهر قم برگزار شده که شهروندان تصاویر خوبی را در این خصوص ارسال کردند ، فعالیت‌های شهرداری قم در تاسوعا و عاشورا آسیب شناسی شده است و موارد ضعف در سال‌های آینده رفع خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6mni.49now15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما