کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه یک قم خبر داد:

ارائه خدمات ویژه به 27 مدرسه همزمان با آغاز سال تحصیلی

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 3 مهر 1397 ساعت 16:15

شهردار منطقه یک قم از ارائه خدمات ویژه به 27 مدرسه واقع در سطح این منطقه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.


به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح استقبال از ماه مهر و همزمان با بازگشایی مدارس، اظهار کرد: در سطح منطقه یک 27 مدرسه وجود دارد که در آستانه سال تحصیلی نسبت به ارائه خدمات مختلف به این مدارس اقدام شد.

شهردار منطقه یک قم با اشاره به اینکه خط کشی معابر مقابل مدارس در راستای افزایش ضریب ایمنی دانش آموزان، گفت: رنگ آمیزی جداول و نظافت و شستشوی معابر منتهی به آموزشگاه ها و مدارس سطح منطقه از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه در این ایام خاک و نخاله داخل حیاط و محوطه پیرامون مدارس و معابر منتهی به مدارس جمع آوری شده است، گفت: شستشوی دیوار بیرون و داخل و رنگ آمیزی و نقاشی دیواره های پیرامون مدارس از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی از تحویل و کاشت بیش از 460 گلدان و گل در مدارس سطح منطقه یک خبر داد و یادآور شد: آذین بندی و تعویض و نصب پرچم های جمهوری اسلامی، هرس 115 اصله درخت، قطع 7 اصله درخت خشک و خطرساز، شستشو و نظاف حیاط و محوطه داخل مدارس، اصلاح و تسطیح 150 متر مربع باغچه های داخل مدارس، خط‌کشی زمین بازی مدارس و... از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک در مدارس بوده است.

شهردار منطقه یک قم به رنگ آمیزی نیمکت های داخل حیاط مدارس و ترمیم جداول داخل حیاط و مسیرهای منتهی به مدارس خبر داد و افزود: در مجموع تلاش لازم صورت گرفت تا زمینه حضور دانش آموزان در نخستین روزهای سال تحصیلی در مدارس به شکل مطلوبی مهیا شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 69506

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69506/ارائه-خدمات-ویژه-27-مدرسه-همزمان-آغاز-سال-تحصیلی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir