کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آموزش مقابله با مشکلات زندگی در نمایشگاه دفاع مقدس قم

خبرگزاری حوزه نیوز , 3 مهر 1397 ساعت 16:30

به همت مرکز بهداشت استان قم و با ایجاد غرفه هایی ، مهارت های مقابله با مشکلات زندگی به بازدیدکنندگان نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم آموزش داده می شود.


به گزارش قم نیوز صدیقه حکیمی، کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت استان با اشاره به این که مرکز بهداشت استان در نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس استان قم چند غرفه و کارگاه آموزشی دایر کرده، اظهار داشت: با توجه به این که یکی از فعالیت های اصلی ما در مرکز بهداشت، بحث پیشگیری از اعتیاد و اختلالات زندگی همچنین آموزش مهارت های زندگی است، در این خصوص غرفه کارگاه آموزشی و نیز عرضه محصولات فرهنگی و اطلاع رسانی را برپا کرده ایم که با استقبال خوب مردم و خانواده های قمی نیز همراه بوده است.

وی افزود: آموزش مهارت نه گفتن ، تلاش در زمینه حل مساله و نیز اتخاذ بهترین عملکرد برای تصمیم گیری مناسب از دیگر اهداف آموزشی ماست که در قالب پخش کلیپ و پرده نگار آموزشی، همچنین ارایه سخنرانی صورت می گیرد.

حکیمی با بیان این که بی شک برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند در شناخت و آگاهی های مردم نسبت به مسایل اجتماعی و فرهنگی بسیار موثر و مفید باشد، گفت: هر شب در طول برپایی نمایشگاه ، یکی از کارشناسان مرکز بهداشت در خصوص موارد یادشده به صورت زنده برای مردم سخنرانی می کند و به سوالات و پرسش های آن ها پاسخ می دهد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 69507

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69507/آموزش-مقابله-مشکلات-زندگی-نمایشگاه-دفاع-مقدس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir