سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 69522
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت گلف استان قم خبر داد

ملك‌لي نخستين مدال‌آور وودبال قم از مسابقات بين‌المللي

قم نيوز : رئيس هیأت گلف استان قم از موفقيت ورزشكار ملي‌پوش اين هیأت در كسب نخستين عنوان بين‌المللي رشته وودبال خبر داد.
ملك‌لي نخستين مدال‌آور وودبال قم از مسابقات بين‌المللي
ملك‌لي نخستين مدال‌آور وودبال قم از مسابقات بين‌المللي
به گزارش قم نيوز رضا دلاوری امروز اظهار کرد: رشته وودبال در کنار گلف، مینی‌گلف و بهکاپ از جمله رشته‌های زیر مجموعه هیأت گلف به شمار می‌رود و نخستین ورزشکار ملی‌پوش این رشته علی ملک‌لی است که دو اعزام برون‌مرزی در سال جاری داشته است.

وی ادامه داد: ملک‌لی با توجه به تجربه و عملکرد خوب خود در مسابقات کشوری و اردوی تیم ملی، ابتدا نظر کادر فنی تیم ملی را برای عضویت خود در ترکیب تیم اعزامی کشورمان به رقابت‌های قهرمانی جهان جلب کرد و سپس عضو تیم ملی در مسابقات بین‌المللی 2018 شد.

رئیس هیأت گلف استان قم افزود: عملکرد خوبی را از ملک‌لی در رقابت‌های جهانی امسال شاهد بودیم و با اینکه ملی‌پوش ما روی سکو نرفت اما تجربیات ارزنده‌ای را از این مسابقات به ارمغان آورد که از قضا زمینه‌ساز موفقیت خود این ورزشکار در مسابقات بین‌المللی شد.

وی با اشاره به موفقیت این ملی‌پوش در کسب نخستین عنوان بین‌المللی برای وودبال قم، ابراز کرد: ملک‌لی در مسابقات اوپن بین‌المللی وودبال که به میزبانی کشورمان در شهر تبریز به انجام رسید، یکی از اعضای تیم ملی ایران بود که با کسب مقام قهرمانی برای ورزش قم و خانواده هیأت گلف افتخار آفرین شد.

دلاوری با بیان اینکه مسابقات این دوره با نظارت مستقیم فدراسیون جهانی و آسیایی و در اوج حساسیت و جذابیت به انجام رسید، خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها رتبه‌های اول تا سوم به وودبالیست‌های کشورمان تعلق گرفت‌، در حالی که حسین یاسمی با ۱۳۸ امتیاز قهرمان شد و علی ملک‌لی ملی‌پوش قم با ۱۳۹ امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد، ضمن اینکه مرتضی دامغانی با 146 امتیاز به مقام سوم رسید.

وی به افتخار آفرینی ملک‌لی همراه با تیم ملی نیز اشاره و عنوان کرد: در بخش تیمی این دوره از مسابقات بین‌المللی نیز تیم ‌ملی ایران با ترکیب محمدرضا فغانی، علی ملک‌لی و حسین یاسمی و کسب ۲۷۷ امتیاز در دو راند دیگر رقبا را کنار زد و به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه تیم‌های عمان و منتخب تبریز دوم وم سوم شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxk09.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما