کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان قم:

نقش شهرداری قم در تحقق امنیت پایدار بارز است

خبرگزاری فارس , 4 مهر 1397 ساعت 9:29

فرمانده انتظامی استان قم با مهم توصیف کردن نقش شهرداری در تحقق امنیت پایدار، گفت: مردم تحول در شهر را احساس کرده اند و این امر در تحقق امنیت مهم است.


به گزارش قم نیوز عبدالرضا آقاخانی در دیدار شهردار قم با بیان اینکه چهره شهر قم نسبت به گذشته تغییرات بسیاری داشته است، اظهار کرد: دعای مردم به مجموعه شهرداری دعا به نظام اسلامی است و حرکت های جهادی صورت گرفته در قم ملموس است و امیدواریم که مردم قم نیز قدرشناسی لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه تعامل نیروی انتظامی و شهرداری از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: باید بیشترین ارتباط را با شهرداری داشته باشیم تا بتوانیم رضایت مردم را رقم بزنیم.

آقاخانی با تاکید بر اینکه شهرداری قم در تحقق امنیت پایدار از اهمیت بسیاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: در دیدار با علما و همچنین دیدارهای مردمی مشخص است که مردم تغییر چهره شهر، افزایش فضای سبز و... را حس کرده و از اقدامات صورت گرفته رضایت دارند.

وی با بیان اینکه مردم تحول در شهر را احساس کرده اند و این امر در تحقق امنیت مهم است، اضافه کرد: آماده همکاری همه جانبه با مجموعه شهرداری هستیم تا دو نهاد شهرداری و ناجا مکمل یکدیگر باشند.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 69528

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69528/نقش-شهرداری-قم-تحقق-امنیت-پایدار-بارز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir