چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 69535
منبع : خبرگزاری ايرنا

اماکن اقامتی قم از پذیرش اتباع غیرمجاز خودداری کنند

قم نيوز : رئیس پلیس امنیت عمومی قم گفت: اماکن اقامتی و مهمان پذیر استان از اسکان و پذیرش اتباع غیرمجاز و بی هویت خودداری کنند.
اماکن اقامتی قم از پذیرش اتباع غیرمجاز خودداری کنند
اماکن اقامتی قم از پذیرش اتباع غیرمجاز خودداری کنند
به گزارش قم نیوز سرهنگ پیام کاویانی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: صاحبان اماکن اقامتی در صورت مراجعه اتباع غیرمجاز، حضور آن ها را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

وی در ادامه سخنان خود از اتباع ایرانی خواست هنگام اخذ روادید از سفارتخانه ها، مراقب اشخاص جاعل و کلاهبردار در اطراف سفارتخانه ها باشند و در مسافرت به خارج از کشور، گذرنامه و مدارک هویتی خود را به افراد ناشناس تحویل ندهند.

وی گفت: هموطنان هنگام ثبت نام در تورهای سیاحتی و زیارتی، صرفا از آژانس های معتبر دارای مجوز سازمان هواپیمایی و حج و زیارت استفاده کرده و حتما شماره تماس شخصی، نشانی و تلفن سفارت و نمایندگی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در کشور مقصد را همراه داشته باشند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان در ادامه با تاکید بر دقت افراد به تاریخ اعتبار گذرنامه، افزود: قبل از مسافرت با فرهنگ و قوانین جاری در مورد آمد و شد و اقامت خارجیان در کشور مقصد آشنایی حاصل کنید.

کاویانی ضمن تاکید بر حفظ و نگهداری اسناد مسافرتی به خصوص گذرنامه و روادید، تصریح کرد: هموطنان از تبدیل دلار، خارج از صرافی های مجاز و توسط اتباع خارجی خودداری کنند.

وی در پایان بر ضرورت اخذ نظریه از پلیس مهاجرت و گذرنامه در ازدواج با تبعه خارجی تاکید کرد.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdchmmn-.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما