پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : 69577
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

نماینده جنگ اقتصادی در کشور تفکر لیبرالیسم است

قم نيوز : شهردار قم با اشاره به اینکه سرکرده جنگ اقتصادی آمریکا است گفت: نماینده این جنگ در منطقه رژیم صهیونیستی و در داخل تفکر لیبرالیسم است.
نماینده جنگ اقتصادی در کشور تفکر لیبرالیسم است
نماینده جنگ اقتصادی در کشور تفکر لیبرالیسم است
به گزارش قم نیوز مرتضی سقاییان نژاد ظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن همایش‌های بین المللی شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: تفکر بسیجی برای همه ما روشن است، در قرآن سه مرتبه امتیاز برای انسان قائل شده است، که باید شاخص‌های یک بسیجی باشد، از جمله آن‌ها تقوا، علم، بصیرت و جهاد در همه زمینه‌ها است که به غیر از این سه شاخص امتیاز دیگری ذکر نشده است.

سقاییان نژاد با اشاره به اینکه موضوع مدیریت جهادی و اقتصادمقاومتی از همین دسته بندی‌ها است گفت: بسیج از زمان پیامبر(ص) تشکیل شده است، درآن زمان عده‌ای آماده دفاع از اسلام و انقلاب بوده‌اند، همانطور که در دوران 8 سال دفاع مقدس و اکنون نیز این افراد وجود دارند.

شهردار قم با بیان اینکه سیره امام حسین(ع) سیره رشد است ادامه داد: اکنون در ایام محرم قرار داریم و سیره بسیج همان سیره امام حسین(ع) است و سیره امام حسین(ع) ادامه سیره پیامبر(ص) است که باعث رشد و تعالی انسان می‌شود.

وی با اشاره به سخنان شهیدمطهری گفت: رشد به معنای این است که از سرمایه‌های در اختیار بتوان حفاظت و حراست کرد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه امام حسین(ع) به خاطر اینکه از اسلام به عنوان یک سرمایه محافظت کند قیام کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز برای ما یک سرمایه است، و حفظ و حراست از آن رشد ما را به دنبال دارد و اگر نتوانیم از آن حراست کنیم ملت بدون رشدی هستیم.

شهردار قم با اشاره به موضوع جنگ اقتصادی گفت: دفاع مقدس برای ما یک الگو است و اگر کشور اکنون استوار بوده و دارای عزت است به برکت همان دوران است. در دوران دفاع مقدس تهاجم فرهنگی به حداقل رسید و در سال‌های بعد به اوج رسید که مقابل آن ایستادیم و اکنون هم دشمن جنگ اقتصادی را به راه انداخته است که باید مقابل آن بایستیم.

وی با اشاره به اینکه سرکرده جنگ اقتصادی آمریکا است ادامه داد: نماینده این جنگ در منطقه رژیم صهیونیستی و در داخل تفکر لیبرالیسم است.

سقاییان نژاد خاطرنشان کرد: بسیجی که در ادارات از آن صحبت می‌کنیم دچار بی بهره وری نیست، آنکه از جان خود مایه می‌گذارد نباید از این مشکلات بترسد و باید قیام امام حسین(ع) و جنگ تحمیلی را الگو قرار دهیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در این ارتباط که در نظام هیچ بن بستی وجود ندارد گفت: بن بست خودمان هستیم، خودمان با احتکار و رانت و... مشکلات را ایجاد می‌کنیم و انسجامی که در قسمت‌های مختلف باید باشد نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5k09.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما